Maandag stonden we erbij stil en hebben we het eerste jaar van de toffe samenwerking tussen Facilicom, Breijer en Stichting ANDERS Rotterdam &Drechtsteden gevierd. Samen helpen we kwetsbare Rotterdammers met hun praktische hulpvragen. (zie bijvoorbeeld: https://stichtinganders.nl/rotterdam/verhalen/van-hulpvraag-naar-vriendschap/ of https://stichtinganders.nl/rotterdam/nieuws/vaatwasser-in-de-gaarkeuken-rotterdam/ )

Ronald van Breijer kwam met een glimlach binnen. Een warmte waardoor we meteen begrijpen waarom Rotterdammers in kwetsbare situaties erg blij met hem zijn geweest het afgelopen jaar. Hij heeft ons verteld over de situaties waar hij is geweest en dat hij het leuk vond om te hebben geholpen.

Mathyn zijn we ook dankbaar, als planner maakt hij zich hard om de collega’s bij Breijer in te zetten voor de hulpvragen die ANDERS aan hem voorlegt. Met kennis en ervaring denkt hij met ons mee in oplossingen en hebben we kwetsbare Rotterdammers kunnen helpen.

Persoonlijke dank ook aan Daan Beusker die zich inzet om het werk van ANDERS onder de aandacht te brengen bij de Facilicom Group en de Foundation.

We kijken uit naar de volgende hulpvragen die we kunnen oppakken om Rotterdam samen een stukje mooier te maken.