Inmiddels komen de hulpvragen al weer in grote getale binnen dit jaar. Waarom dan toch de tijd nemen om terug te blikken op 2022? Omdat het hoop biedt. Want ja, er was en is nood maar er kwamen ook oplossingen. We blikken terug op een jaar vol impact, verbinding & beweging!

Met trots delen we hierbij onze jaarimpact van 2022. Een infografic met cijfers over ons werk en het verschil dat we mochten maken met de onze 7 lokale stichtingen in Drechtsteden, Rotterdam, Eindhoven, Amstelland en Nijmegen, Den Haag en Rivierenwaard. Gezamenlijk ontvingen zij in 2022 1010 hulpvragen en worden zij gesteund door een netwerk van 974 betrokken ondernemers!

We zijn giga dankbaar voor deze cijfers, maar natuurlijk vooral voor wat die cijfers vertegenwoordigen. Er zijn afgelopen jaar een ongekend aantal zorgen en noden weggenomen door de daadkracht uit ons netwerk. Individuen en gezinnen die weer een beetje lucht kregen omdat ze merkten dat ze er niet alleen voor stonden. Tegelijkertijd zagen we bijna 1000 ondernemers betrokken als gever van hun dienstverlening en talenten. En vergeet niet de golf van goede daden die als pay it forward werd doorgegeven als gevolg van al die unieke verbindingen. Op veel van onze uitingen staat de mooie zin “Samen maken we Nederland mooier”. Op basis van deze cijfers mogen we met volle overtuiging zeggen dat dit is gelukt.

Het is ook voor 2023 onze droom om overal in Nederland ondernemers te verbinden aan de meest kwetsbare hulpvragen. Ook dagen we elke hulpvrager uit om een goede daad door te geven. We zijn dankbaar voor alle verbindingen, daadkracht, zorg en aandacht voor elkaar die we het afgelopen jaar hebben mogen ervaren. Bedankt!

Interesse in meer cijfers? Wees gerust, aan onze jaarrekening en het uitgebreidere jaarverslag wordt nog gewerkt. Deze vinden jullie binnenkort terug op onze ANBI-pagina.