Het team

Graag stellen we jullie het team van ANDERS Nederland voor. Dit team bestaat uit medewerkers, een bestuur en een Raad van Advies.

Kennismaken met collega’s van lokale netwerken? Lees op deze pagina verhalen van onze regioleiders!

Teamleden ANDERS Nederland

Hier vind je de teamleden die op verschillende manieren meewerken aan het realiseren van de missie van ANDERS Nederland.

Robert de Heer
Robert de HeerDirecteur
Anna Tak
Anna TakGroeimanager
Laura van Pelt
Laura van PeltOrganisatiemanager
Joanne van der Vlugt
Joanne van der VlugtProject Werkende Armen
Joke Lodewijk
Joke LodewijkProject Werkende Armen
Roel Oostindien
Roel OostindienVrijwilliger ICT en Marketing

Het bestuur & directie

Het 4-koppige bestuur komt maandelijks samen met de directeur om het werk te bespreken, de visie te bepalen, koers te houden en samen het werk van ANDERS in Nederland kracht bij te zetten.

Gerard van Wijk
Gerard van WijkVoorzitter
Mark Huijzer
Mark HuijzerSecretaris