Partner worden

Geweldig dat je partner wilt worden van stichting ANDERS. Geweldig dat ook jij ANDERS wilt zijn.

Hoe werkt het?

Het is heel eenvoudig. Je vult hieronder het partnerformulier in. Daar kun je onder andere aangeven met welke producten/diensten/talenten je benaderbaar bent in het netwerk van ANDERS. Er is natuurlijk altijd de mogelijkheid om “nee” te zeggen wanneer we je benaderen. Wij voelen ons vrij om te vragen, maar de partner moet zich ook vrij voelen om nee te zeggen wanneer het niet mogelijk is.

Kies de regio waar je partner wilt worden *

Financiële bijdrage

Help je ons om het werk ook financieel gezond te maken? Maak dan hieronder jouw keuze. Lees HIER meer over deze optionele maar belangrijke financiële bijdrage.

Waar kies je voor? *

Ander bedrag

€1,- partnerschap
Je ontvangt van ons netjes een factuur voor €365 euro. De bijdrage voor het partnerschap is voor de duur van 1 jaar. Deze periode wordt zonder tegenbericht automatisch verlengd.
Partner-PLUS
Wanneer u kiest voor Partner-PLUS ondersteunt u het verbindende werk van stichting ANDERS met €1000,- per jaar.
Ander bedrag
ANDERS gaat niet over geld maar over ondersteuning van kwetsbare mensen door de verbinding met ondernemerstalent. Om die reden mag geld nooit een breekpunt zijn. Is 1 euro per dag teveel? Kies dan voor een ander bedrag. Ook wanneer deze bijdrage €0,- is ben je als partner van harte welkom.

Waarom wil je partner worden van ANDERS? *

Met welke producten ben je benaderbaar voor een hulpvraag? *

Met welke diensten ben je benaderbaar voor een hulpvraag? *

Met welke talenten ben je benaderbaar voor een hulpvraag? *

Zou je met ons een 'lead' kunnen delen? Gegevens van een mede-ondernemer waar we contact mee kunnen zoeken. Dit helpt ons enorm het netwerk te laten groeien. - Bedrijfsnaam/naam/e-mail/telefoon *

Persoonlijke gegevens

Naam *

Organisatie *

Adres *

Plaats *

Telefoon *

E-mailadres *

Opmerkingen

Ja ik geef toestemming aan stichting ANDERS om deze gegevens te gebruiken voor de behandeling van een toekomstige hulpvraag.

* verplichte velden

Wij gaan vertrouwelijk om met de informatie die je met ons deelt via dit formulier. Lees hier de privacy statement.
Met het insturen van deze informatie geef je toestemming voor het intern en noodzakelijk gebruik ervan.

Na het versturen van je inschrijving krijg je van ons een bevestiging van ontvangst op het door jouw opgegeven e-mailadres.

The way we see the problem, is the problem.

Stephen R. Covey - Auteur