Op woensdagavond 30 september 2020 vind het jaarlijkse inspiratie seminar van stichting ANDERS plaats. Na Ben Tiggelaar (2017), Jan Peter Balkenende (2018) en Berthold Gunster (2019) is het dit jaar Jos Burgers die de aanwezigen zal inspireren.

Bestel direct kaarten

“Wat je geeft, krijg je terug”
Jos Burgers is bestsellerauteur en een van de meest gevraagde sprekers in Nederland op het gebied van management, marketing en verkoop.
Jos zal op humoristische en prikkelende manier uitleggen wat de kracht van geven is. Hij presenteert verschillende manieren van geven, die hij op een inspirerende manier met herkenbare praktijkvoorbeelden illustreert.

Jos werkt belangeloos mee aan het seminar, omdat ook hij enthousiast is over de missie van ANDERS.

Over Jos Burgers:
Jos Burgers is een van de meest gevraagde managementsprekers in Nederland en auteur van bestsellers als Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken, No Budget Marketing, Geef nooit korting!, Gek op gaten, De Wet van Snuf, Eén fan per dag! en Thuis ben ik niet zo leuk!. Zijn boeken en praktijkervaring vormen de basis voor zijn presentaties over onderwerpen als strategie, marketing en klantgerichtheid. Hij houdt zijn publiek een spiegel voor en laat mensen anders naar hun werk en hun dagelijkse praktijk kijken. Humor is daarbij een belangrijk wapen, evenals het gebruik van praktijkvoorbeelden.
www.josburgers.nl

KOSTEN
Tot en met 10 juni 2020 kosten de kaarten slechts €45,- p.p. daarna €55,-.
De avond is inclusief koffie/thee, hapje/drankje én netwerken.
Je aanwezigheid is direct een investering in de missie van ANDERS. De opbrengst van de avond komt namelijk volledig ten goede aan het werk van stichting ANDERS.

Datum:            Woensdagavond 30 september 2020
Locatie:           Van der Valk Hotel Ridderkerk
Aanvang:        19.00 uur. Programma start om 19.30 uur
Einde:              22.00 uur
Entreeprijs:   €45,- (vanaf 1 juni €55 / 5 kaarten voor €210 / 10 kaarten voor €400)

Klik hier voor meer informatie

CORONA INFORMATIE
We hebben er alle vertrouwen in dat het event op 30 september op een gezonde wijze kan doorgaan. Mocht het event toch geannuleerd moeten worden dan wordt er een alternatieve datum voorgesteld of kunt u uw geld terug krijgen.

Hieronder een indruk van onze seminars de afgelopen jaren.