Op woensdag 11 september vindt er weer een razend inspirerend seminar plaats namens stichting ANDERS.
Dit jaar is namelijk Berthold Gunster, grondlegger van Omdenken onze spreker.

Bestel direct kaarten

andersOMDENKEN
Na het schrijven van vele bestsellers, het optreden in tientallen uitverkochte theaters, en na het inspireren van tienduizenden bezoekers  van seminars en trainingen is Berthold Gunster van Omdenken dit jaar onze spreker. Na Ben Tiggelaar (2017), Jan Peter Balkenende (2018) is het dit jaar dus Berthold die opnieuw een volle zaal zal inspireren. Dit belooft een heel bijzondere avond te worden vol inspiratie, humor, nieuwe inzichten én omdenken. Omdenken werkt kosteloos mee aan deze avond als ondersteuning omdat ze geloven in de missie van ANDERS.

Zoals verwacht loopt alles ANDERS:
De leidraad van de avond is het nieuwe boek van Berthold: “Zoals verwacht loopt alles anders”. Hierbij een introductie voor deze bijzondere avond:
Had je net alles een beetje op de rails, je vakantiegeld was binnen, de zon scheen, werd opeens je gloednieuwe fiets gestolen. Of erger, moesten ze zo nodig wéér reorganiseren op het werk, werd je partner hopeloos verliefd op je beste vriend(in) of begon je hartklep beangstigend te lekken. Het kan best leuk zijn, dit leven, maar waarom gaan de dingen zo vaak anders dan we zouden willen? Waarom is elk verlangen onlosmakelijk verbonden met een potentiële teleurstelling? In een wervelende mix van pijnlijk herkenbare humor, filosofische bespiegelingen en tragikomische zelfonthullingen deelt Berthold Gunster in deze one-man-show zijn nieuwste visie op het omdenken van problemen.

KOSTEN
Tot en met 10 juni 2019 kosten de kaarten slechts €45,- p.p. daarna €55,-.
Of kies voor 5 kaarten voor €210,- of 10 kaarten voor €400,-.
De avond is inclusief koffie/thee, hapje/drankje én netwerken.
Je aanwezigheid is direct een investering in de missie van ANDERS. De opbrengst van de avond komt namelijk volledig ten goede aan het werk van stichting ANDERS.

Tip: maak gebruik van onze kortingsprijzen en neem relaties, vrienden, familie en andere geïnteresseerden mee naar deze bijzondere en inspirerende avond. We sluiten de avond af met een netwerkborrel.

Datum:            Woensdagavond 11 september 2019
Locatie:           Van der Valk Hotel Ridderkerk
Aanvang:        19.00 uur. Programma start om 19.30 uur
Einde:              22.00 uur
Entreeprijs:   €45,- p.p. (Na 10 juni €55,-)
Actieprijs:      5 kaarten voor €210 / 10 kaarten voor €400,-

Klik hier voor meer informatie

Hieronder een indruk van onze seminars de afgelopen jaren.