Op woensdag 5 september is oud-minister-president Jan Peter Balkenende onze spreker tijdens het seminar Nederland = ANDERS.  Een avond waarin de kracht van de samenleving centraal staat.

Bestel direct kaarten

Jan Peter Balkenende
Negen jaar lang was hij de minister-president van dit land. Daarnaast was hij partner bij EY, waar hij nu nog steeds senior adviseur is. Hij is voorzitter van de Maatschappelijke Alliantie en is hoogleraar Governance, Insitutions and Internationalisation aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam. Kortom een man met een berg aan rijke ervaring op het gebied van leiderschap, bestuur en advies en met een groot hart voor de samenleving.

Thema’s op deze avond zijn onder andere:

• Goed bestuur van organisaties en bedrijven
  • Samenwerking tussen ondernemingen, overheid en goede doelen

Een inspirerende avond voor ondernemers, bestuurders, overheid, maatschappelijke organisaties en iedereen met visie voor een nóg mooier Nederland. Tip: maak gebruik van onze kortingprijzen en neem relaties, vrienden, familie en andere geïnteresseerden mee naar deze bijzondere en inspirerende avond. We sluiten de avond af met een netwerkborrel.

Jan Peter Balkenende werkt belangeloos mee aan deze avond omdat hij gelooft in de missie van stichting ANDERS.
Je aanwezigheid is direct een investering in ANDERS. De opbrengst van de avond komt namelijk volledig ten goede aan het werk van stichting ANDERS.

Datum:            Woensdagavond 5 september 2018
Locatie:           Apollo Hotel Papendrecht
Aanvang:        19.00 uur. Programma start om 19.30 uur
Einde:              22.00 uur