Seminar met Ben Tiggelaar: Futureproof ondernemen [kaartverkoop start binnenkort!]

Op woensdagavond 20 november 2024 vind het jaarlijkse inspiratie seminar van stichting ANDERS plaats.

“Futureproof ondernemen” met Ben Tiggelaar!
Ben was ook onze spreker in 2017 en komt weer terug. Jan Peter Balkenende (2018), Berthold Gunster (2019), Jos Burgers (2021) en Annemarie van Gaal (2023) en Michiel Muller (2023) volgde hem op. Wil je een indruk krijgen van ons seminar? Je leest hier een verslag van vorig jaar.

BEN TIGGELAAR

Dr. Ben Tiggelaar is onafhankelijk schrijver, spreker en gedragswetenschapper. Hij studeert al ruim 30 jaar op de onderwerpen leiderschap en verandering. Bens boeken over veranderpsychologie – zoals ‘Dromen Durven Doen’ en ‘De Ladder’ – zijn bestsellers in binnen- en buitenland. Zijn seminar ‘MBA in één dag’ trok de afgelopen jaren alleen in Nederland al meer dan 20.000 managers. Zijn passie is: mensen helpen om hun dromen in actie om te zetten.

Ben Tiggelaar is wederom onze spreker! We zijn trots dat hij onze aanwezigen komt inspireren met zijn inzichten in futureproof ondernemen in een snel veranderende wereld. We kijken uit naar een bruisende avond!

Ben jij verantwoordelijk of werkzaam in een groeiende organisatie? Zorg dat je er bij bent voor een reuze inspirerende bijeenkomst.

Je aanwezigheid is direct een investering in de missie van stichting ANDERS. De opbrengst van de avond komt ten goede aan haar verbindende werk richting kwetsbare mensen. Ben werkt belangeloos mee aan het seminar, omdat ook hij enthousiast is over de missie van ANDERS.

KAARTEN (kaartverkoop start binnenkort, prijzen zijn een indicatie)

• Early bird kaart: € 45,- p.p. (t/m 15 augustus)
  • Kaart standaard: € 55,- p.p.
  • 5 entreekaarten voor € 215,-
  • 10 entreekaarten voor € 425,-
  • Extra dure kaart: € 95,- p.p. Deze optie is een kaart incl. een gift aan het werk van ANDERS. Je krijgt dezelfde stoel en hetzelfde wijntje als de andere aanwezigen, maar je steun aan het werk van ANDERS is nog groter. Een kaart met een knipoog met extra veel impact!

Entreeprijzen zijn inclusief koffie/thee, hapje/drankje én netwerken.

LOCATIE EN TIJD
Van der Valk Ridderkerk
Krommeweg 1, Ridderkerk
Inloop: 19.00 uur
Start: 19.30 uur
Einde: 22.00 uur

STICHTING ANDERS
Stichting ANDERS zorgt samen met ondernemers voor de aller kwetsbaarsten in de samenleving. De stichting verbindt lokale noden van kwetsbare mensen aan de producten/diensten/talenten van betrokken ondernemers die hiervoor in actie willen komen. Vervolgens komen ook de hulpvragers zelf in actie voor een goede daad naar iemand. Zo bouwt de stichting aan een beweging van geven. Stichting ANDERS is de organisator van deze jaarlijkse evenementen.