Seminar met Ben Tiggelaar: Future-Proof Ondernemen

Op woensdagavond 20 november 2024 vindt het jaarlijkse inspiratie seminar van stichting ANDERS plaats.

“Future-Proof ondernemen” met Ben Tiggelaar!
Ben was ook onze spreker in 2017 en komt weer terug! Jan Peter Balkenende (2018), Berthold Gunster (2019), Jos Burgers (2021) en Annemarie van Gaal (2023) en Michiel Muller (2023) volgden hem op.

foto-ben-tiggelaar

FUTURE-PROOF ONDERNEMEN

Nieuwe technologie, nieuwe klantwensen, nieuwe wetgeving.
De wereld verandert voortdurend. Hoe speel je hier als ondernemer en als organisatie effectief op in?

Met Ben Tiggelaar gaan we op zoek naar actuele, praktische inzichten:

• Hoe zorg je dat iedereen meedenkt binnen je organisatie?
  • Kun je jezelf en anderen creatiever maken? En hoe dan?
  • Wat zijn eenvoudige manieren om te werken aan innovatie?

BEN TIGGELAAR

Dr. Ben Tiggelaar is onafhankelijk schrijver, spreker en gedragswetenschapper. Hij studeert al ruim 30 jaar op de onderwerpen leiderschap en verandering. Bens boeken over veranderpsychologie – zoals ‘Dromen Durven Doen’ en ‘De Ladder’ – zijn bestsellers in binnen- en buitenland. Zijn seminar ‘MBA in één dag’ trok de afgelopen jaren alleen in Nederland al meer dan 20.000 managers. Zijn passie is: mensen helpen om hun dromen in actie om te zetten.

We zijn trots dat Ben onze aanwezigen komt inspireren met zijn inzichten in future-proof ondernemen in een snel veranderende wereld. We kijken uit naar een bruisende avond!

Ben jij verantwoordelijk of werkzaam in een groeiende organisatie? Zorg dat je er bij bent voor een reuze inspirerende bijeenkomst.

Je aanwezigheid is direct een investering in de missie van stichting ANDERS. De opbrengst van de avond komt ten goede aan haar verbindende werk richting kwetsbare mensen. Ben werkt belangeloos mee aan het seminar, omdat ook hij enthousiast is over de missie van ANDERS.

KAARTEN

• Early bird kaart: € 45,- p.p. (t/m 15 augustus)
  • Kaart standaard: € 55,- p.p.
  • 5 entreekaarten voor € 225,-
  • 10 entreekaarten voor € 425,-
  • Extra dure kaart: € 99,- p.p. Deze optie is een kaart incl. een gift aan het werk van ANDERS. Je krijgt dezelfde stoel en hetzelfde wijntje als de andere aanwezigen, maar je steun aan het werk van ANDERS is nog groter. Een kaart met een knipoog met extra veel impact!

Entreeprijzen zijn inclusief koffie/thee, hapje/drankje én netwerken.

LOCATIE EN TIJD

Van der Valk Ridderkerk
Krommeweg 1, Ridderkerk
Inloop: 19.00 uur
Start: 19.30 uur
Einde: 22.00 uur

Ook dit jaar zal Erwin van Aken onze gepassioneerde en bevlogen dagvoorzitter zijn!

STICHTING ANDERS

Stichting ANDERS zorgt samen met ondernemers voor de aller kwetsbaarsten in de samenleving. De stichting verbindt lokale noden van kwetsbare mensen aan de producten/diensten/talenten van betrokken ondernemers die hiervoor in actie willen komen. Vervolgens komen ook de hulpvragers zelf in actie voor een goede daad naar iemand. Zo bouwt de stichting aan een beweging van geven. Stichting ANDERS is de organisator van deze jaarlijkse evenementen.

Indruk van seminars van afgelopen jaren