Hulpvraag indienen

Bedankt voor uw vertrouwen in stichting ANDERS.
We ontvangen graag uw hulpvraag en zullen onze uiterste best doen deze zo goed mogelijk te behandelen. Hier vind je de criteria die wij hanteren voor een hulpvraag. Let op: Aan het eind van een project/ondersteuning wordt de ontvanger uitgedaagd tot een Pay it Forward. Dit is een van de voorwaarden. Lees hier meer.

Klik hier voor een kaartje van de regio Drechtsteden, en hier voor een kaartje van Rotterdam Noord, Delfshaven & Kralingen-Crooswijk.

Let op: in verband met de grote hoeveelheid tuin (gerelateerde) vragen in de Drechtsteden is het niet mogelijk om hier een hulpvraag voor in te dienen.

Vul hieronder de gegevens in zodat wij de hulpvraag zo goed mogelijk kunnen begrijpen en voorleggen aan een ondernemer:

Kies de regio waar de hulpvraag zich in bevindt. *

Geef een korte en duidelijke schets van de situatie waar hulp nodig is. *

max. 700 tekens

Wat is er tot nu toe al geprobeerd om tot een oplossing te komen en waardoor heeft dit niet tot het gewenste resultaat geleid? *

Wat is uw financiële situatie en in hoeverre is dit de reden voor de aanvraag? Geef een beschrijving die ons helpt om te begrijpen waarom uw eigen financiële middelen niet toereikend zijn voor de oplossing. *

Wat voor soort product/dienst/talent zou het verschil kunnen maken in deze hulpvraag? *

Welke ideeën heeft u voor het uitvoeren van de Pay It Forward?

Overige opmerkingen. Noteer hier alle relevante details zoals afmetingen, deadlines, etcetera.

Bijlage

We vragen u om relevante bijlagen mee te sturen die ons helpen om de hulpvraag zo goed mogelijk te begrijpen. Denk aan een afwijzing bijzondere bijstand, bankafschrift, foto of filmpje van de situatie ter plekke.

Max. 2 MB per bestand

Persoonlijke gegevens

Naam betrokken organisatie *

Naam begeleider *

Naam hulpvrager *

Adres hulpvrager *

Woonplaats hulpvrager *

Telefoon begeleider *

Telefoon hulpvrager *

E-mailadres begeleider *

E-mailadres hulpvrager *

Opmerkingen

Kunnen wij direct contact opnemen met u als hulpvrager zelf? *
JaNee

Ja ik geef toestemming aan stichting ANDERS om deze gegevens te gebruiken voor de behandeling van de hulpvraag.*

* verplichte velden

Wij gaan vertrouwelijk om met de informatie die je met ons deelt via dit formulier. Lees hier de privacy statement.
Met het insturen van deze informatie geef je toestemming voor het intern en noodzakelijk gebruik ervan.

Na het versturen van je inschrijving krijg je van ons een bevestiging van ontvangst op het door jouw opgegeven e-mailadres.

Na ontvangst streven we ernaar om binnen 5 werkdagen contact met je op te nemen.