Stichting ANDERS Amstelland verwelkomt met trots Van Vliet Containers als één van de ’10 van Amstelland’. Als plus-partner onderstreept Van Vliet Containers hun betrokkenheid bij maatschappelijk verantwoord ondernemen en de lokale samenleving.

Een Lokale Partner met Toewijding

De ’10 van Amstelland’ is een groep toegewijde ondernemers die fungeren als fundamenten van de stichting. Deze ondernemers leveren niet alleen financiële steun, maar denken ook actief mee over strategieën en uitdagingen om de impact van Stichting ANDERS te vergroten. Van Vliet Containers, onderdeel van de Van Vliet Bedrijven, is een vooraanstaande partner in de logistiek. Hun expertise omvat geavanceerde digitale traceerbaarheidstechnologie en duurzame oplossingen voor uiteenlopende uitdagingen in Supply Chain Management.

Bob IJpelaar, directeur van Van Vliet Containers, benadrukt het belang van samenwerking binnen de maatschappij: “Wij ondersteunen ANDERS Amstelland vanwege onze overtuiging dat het belangrijk is om niet alleen samen te werken met onze klanten, maar ook om samen te werken binnen de maatschappij.

ANDERS en Van Vliet’s impact

Stichting ANDERS Amstelland verbindt ondernemers uit de regio met hun eigen producten, diensten of talenten aan lokale noden van kwetsbare mensen in armoede en eenzaamheid. In samenwerking met andere ondernemers draagt de stichting actief bij aan het verminderen van armoede, het verbeteren van het welzijn en het verkleinen van ongelijkheid in de regio. Van Vliet Containers heeft reeds een prachtige bijdrage geleverd aan de stichting door een hulpvraag op te lossen. Twee bedden en matrassen werden beschikbaar gesteld aan twee zussen van 14 jaar die op doorgezakte matrassen sliepen, wat leidde tot slaap- en concentratieproblemen.

Met hun toetreding als ’10 van Amstelland’-partner onderstreept Van Vliet Containers hun betrokkenheid en streven naar bouwen aan een sterkere lokale gemeenschap.

Samen Bouwen aan een Mooier Amstelland

Terwijl Stichting ANDERS Amstelland haar reeks ‘plus-partners’ uitbreidt, nodigt zij andere ondernemers uit om deel te nemen aan dit initiatief dat lokale betrokkenheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen bevordert. Ook partner worden van ANDERS? Kijk op deze pagina voor meer informatie.

Op de foto links Bob IJpelaar (directeur Van Vliet Containers) en rechts Koen Persoon (regioleider ANDERS Amstelland)

Total Views: 281Daily Views: 1