Wij nodigen u van harte uit voor de tweede editie van de Partnerbijeenkomst van Stichting ANDERS Amstelland. Deze vindt plaats op vrijdag 1 maart 2024 in het Flower Art Museum in Aalsmeer.

Ontmoet inspirerende ondernemers, beleef een boeiende lezing van Rob van Rossum, stadionspreker bij Oranje & AJAX, en ontdek hoe maatschappelijk betrokken ondernemen de regio Amstelland verrijkt.

Details:

• Locatie: Flower Art Museum Aalsmeer (Kudelstaartseweg 1)
  • Inloop: 15.30 uur
  • Start: 16.00 uur
  • Einde: 18.00 uur

Als betrokken ondernemer van Stichting ANDERS Amstelland, nodigen we u uit om deze inspirerende middag met ons te delen. Voel u vrij om een (zaken)relatie als introducé mee te nemen. Wij zien uw aanmelding graag via onderstaand formulier tegemoet! Bij vragen kunt u contact opnemen met Koen Persoon (06 – 83 14 16 98).

Deze bijeenkomst wordt mede mogelijk gemaakt door financiering van Stichting Amstelidee.