Het team

Graag stellen we jullie het team van ANDERS Amstelland voor. Het team bestaat uit een driekoppig bestuur en onze projectleiders. Wij zetten ons gezamenlijk in voor het verbinden van hulpvragen van kwetsbare inwoners met betrokken ondernemers uit de regio Amstelland.

Projectleiding

De initiatiefnemer van stichting ANDERS Amstelland is Bert Hoving. Bert is al lange tijd woonachtig in de regio Amstelland en gemotiveerd om de beweging van geven ook in Amstelland te realiseren. Koen Persoon is als projectleider aangesteld om het partnernetwerk in de regio uit te breiden en hulpvragen op te lossen.

Bert Hoving
Bert HovingInitiatiefnemer/Projectleider
Koen Persoon
Koen PersoonProjectleider

Bestuur

Het bestuur komt 1 keer per maand bij elkaar om het werk te bespreken, koers te houden aan de visie en samen het werk in Amstelland kracht bij te zetten.

Merel Mur
Merel MurVoorzitter
Aart Stieva
Aart StievaSecretaris
John Bocxe
John BocxePenningmeester

Vrijwilligers

Er is veel werk te verzetten, dus vrijwilligers zijn welkom. Als vrijwilliger kun je aan de slag als huisbezoeker, communicatiemedewerker of fotograaf. Kijk voor meer informatie op onze vacaturepagina.

Ingrid BauhuisCommunicatiemedewerker