Het team

Graag stellen we jullie het team van ANDERS Amstelland voor. Het team bestaat uit een vierkoppig bestuur, onze projectleider en een groep enthousiaste vrijwilligers. Wij zetten ons gezamenlijk in voor het verbinden van hulpvragen van kwetsbare inwoners met betrokken ondernemers uit de regio Amstelland.

Projectleiding

In de rol van projectleider is Koen Persoon verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van ANDERS Amstelland. Zijn taak is om het partnernetwerk in de regio uit te breiden en hulpvragen te coördineren en op te lossen.

Koen Persoon
Koen PersoonRegioleider

Bestuur

Het bestuur komt 1 keer per maand bij elkaar om het werk te bespreken, koers te houden aan de visie en samen het werk in Amstelland kracht bij te zetten.

Bert Hoving
Bert HovingVoorzitter / Initiatiefnemer
John Bocxe
John BocxePenningmeester
Aart Stieva
Aart StievaSecretaris
Merel Mur
Merel MurAlgemeen Bestuurslid

Vrijwilligers

Er is veel werk te verzetten, dus de inzet van vrijwilligers is hard nodig. Onze vrijwilligers zijn actief als huisbezoeker, communicatiemedewerker of fotograaf. Samen met de projectleiding maken ze alle matches en verbindingen voor de regio Amstelland mogelijk.

Monique den Haan
Monique den HaanHuisbezoeker