Stichting ANDERS Amstelland kondigt met trots een nieuwe samenwerking aan met Stichting Amstelidee. Deze samenwerking markeert een mooie stap in het vergroten van de impact op het gebied van hulpverlening aan kwetsbare inwoners in de regio Amstelland.

Stichting ANDERS Amstelland zet zich in voor het oplossen van complexe hulpvragen van kwetsbare inwoners, met de hulp van een netwerk van lokaal betrokken ondernemers. Stichting Amstelidee heeft als missie om mensen te ondersteunen bij het realiseren van nieuwe ideeën die de samenleving positief beïnvloeden, en biedt hiervoor financiële steun.

De samenwerking tussen de twee stichtingen komt voort uit de gedeelde missie om de gemeenschap te verbeteren en kwetsbare doelgroepen te ondersteunen. Regelmatig is er bij een hulpvraag van ANDERS meer nodig om een oplossing te realiseren of vergt een hulpvraag meer tijd en middelen dan een ondernemer kan bieden. Vanaf nu kan ANDERS dan een beroep doen op Amstelidee. Zij kunnen dan financiële middelen beschikbaar stellen om een hulpvraag alsnog op te lossen. Stichting Amstelidee heeft een toezegging gedaan van €5000 voor het eerste jaar van deze samenwerking, waarmee ANDERS Amstelland in staat wordt gesteld om meer hulpvragen op te lossen en duurzame impact te maken.

Total Views: 22Daily Views: 1