Bij Stichting ANDERS Amstelland geloven we sterk in de kracht van goede daden. We moedigen ondernemers aan om deze daden te verrichten en, misschien nog wel belangrijker, om hulpvragers te inspireren hetzelfde te doen. We noemen dit Pay-It-Forward, oftewel: Geef Het Door.

Wat is Pay-it-Forward

Pay-It-Forward betekent het doorgeven van een goede daad aan anderen in plaats van de oorspronkelijke weldoener. Het idee is om vriendelijkheid te verspreiden en anderen te helpen die het nodig hebben. Op deze manier ontstaat er een kettingreactie van vriendelijkheid, waardoor we samen de wereld een stukje mooier maken.

De Kracht van Pay-It-Forward

Pay-It-Forward herinnert ons eraan dat vriendelijkheid besmettelijk is en dat we allemaal de kracht hebben om positieve veranderingen in de wereld te bewerkstelligen. Het verrichten van goede daden kan niet alleen het leven van anderen veranderen, maar het kan ook ons eigen gevoel van welzijn verbeteren. Het schenkt voldoening en vreugde om anderen te helpen.

Het Begint met Jou

Het begint met één goede daad, één vriendelijk gebaar. Dus waar wacht je nog op?
Doe mee aan onze beweging van geven, word partner van ANDERS en sta aan het begin van deze beweging van geven. Of doe gewoon spontaan iets aardigs voor iemand. Kijk voor inspiratie op bovenstaande afbeelding van De Verbeeldende Factor.

Total Views: 174Daily Views: 1