Het einde van het jaar nadert snel, en de feestdagen staan voor de deur. Dit is de tijd van samenzijn, van warmte en genegenheid. Helaas geldt dat niet voor iedereen. In onze regio Amstelland zijn er talloze mensen die wel een extra steuntje in de rug kunnen gebruiken of simpelweg een beetje extra aandacht verdienen. Dit jaar willen we, samen met Participe, het verschil maken door maar liefst 100 kerstpakketten te schenken aan inwoners van Aalsmeer en Kudelstaart. En daar hebben we jouw hulp bij nodig!

Help mee 100 Kerstpakketten te vullen!

We willen 100 kerstpakketten samenstellen gevuld met mooie diverse producten van lokale ondernemers. We vragen jou om met ons samen te werken aan deze prachtige actie. Jouw bijdrage kan van alles zijn, en elk beetje helpt om deze kerstpakketten tot iets bijzonders te maken. Wat kun je doen?

• Doneer Houdbare Producten: We hebben 100 pakketten te vullen, dus alle (houdbare) producten zijn welkom.
  • Doneer Geld: Elke euro die je doneert, wordt volledig besteed aan de inhoud van de kerstpakketten. Je kunt je bijdrage storten op NL96 RABO 0382 3688 35, ten name van Stichting Participe Amstelland, met vermelding van “Kerstpakketten Aalsmeer 2023.”

Nomineer iemand voor een Kerstpakket (De aanmeldingen zijn inmiddels gesloten)

Ken jij iemand die een steuntje in de rug kan gebruiken of het verdient om in het zonnetje gezet te worden? We nodigen onze inwoners van Aalsmeer en Kudelstaart uit om iemand te nomineren voor een kerstpakket. En nog mooier, we vragen je om het pakket persoonlijk te overhandigen. Want wij geloven we in de kracht van geven.

Met jouw hulp kunnen we een verschil maken en bijdragen aan een warme kerst voor iedereen. We nodigen je van harte uit om samen met ons deze actie tot een groot succes te maken.

Total Views: 385Daily Views: 1