Sinds de start van de stichting een stap extra zetten? Dat doen deze 5 ondernemers door naast hun partnerschap om met hun product of dienst zich in te zetten voor mensen in nood ook het bestuur te vormen van ANDERS Rotterdam. We zijn als team erg dankbaar voor hun betrokkenheid en meedenken in de stappen en groei van de stichting.

Jan – als voorzitter is hij persoonlijk erg betrokken bij de opbouw van de stichting. Met zijn ervaringen, ondernemerschap en enthousiasme heeft de stichting o.a. zo kunnen groeien. Naast zijn inzet als partner steunt hij het team extra door bijvoorbeeld ons jaarlijks te voorzien van een kerstpakket en door zich voor 1 of 2 hulpvragers extra in te zetten.

Mark – Als drukke ondernemer houdt Mark toch altijd zicht op de grote visie waar hij vol geloof in staat en ons in meeneemt. Als partner zet hij zich o.a. in voor de RI&E van verschillende stichtingen, heeft hij met een donatie in vloer 4 gezinnen een nieuwe vloer gegeven en steunt hij het proces van de mogelijke uitbreiding naar Hoeksche Waard.

Peter – sinds de start is Peter penningmeester bij ANDERS Rotterdam en stelt hij vaak de moeilijke vragen om goede en duurzame keuzes te kunnen maken. Als actieve partner zet hij zich met zijn vrouw en zoon vanuit het bedrijf PMR Stoffeering in om al een aantal jaar verschillende hulpvragers met hun gezin te voorzien van een vloer!

Josiena – als advocaat bij de Hef Advocaten kent zij de problemen en uitdagingen voor de mensen die we helpen erg goed. Als onderneemster en advocaat kijkt zij verdiepend naar de verschillende vraagstukken binnen de stichting en welke impact dit heeft voor de toekomst. Bij hulpvragen van juridische aard kijkt zij mee hoe we dit het beste kunnen aanvliegen.

Rinus – is dit jaar als eerste nieuwe bestuurslid toegevoegd aan het bestuur. Hij gaat als nieuwe penningmeester aan de slag en verdiept zich in de vraagstukken van de groei van de stichtingen. Door zijn enthousiasme en betrokkenheid zien we dat zijn vragen ervoor zorgen dat de keuzes en richtingen binnen de stichting nog meer worden versterkt.

Nogmaals, bedankt bestuur!

• Team ANDERS Rotterdam

Om deze mooie ondernemers te bedanken voor alle inzet hebben we van partner Zuiver Wijn  heerlijke flessen duurzame en zuivere wijn gekregen. We zijn Valentijn dankbaar voor zijn betrokkenheid in meedenken en andere ondernemers enthousiast maken over het werk van ANDERS en nu extra voor zijn donatie met wijn!