#shoutout naar de fondsen!
Met meer dan 280 hulpvragen ontvangen vorig jaar en nu al meer dan 20 hulpvragen voor dit jaar maken we ook in 2023 weer een vliegende start. Als organisatie groeien we en werken we hard om er te zijn waar we nodig zijn en koppelen we ondernemers aan hulpvragen. Om dit te kunnen doen zijn we als organisatie afhankelijk van de steun van bedrijven maar ook fondsen en subsidies.

Vorig jaar en komend jaar worden we gesteund door een aantal mooie partijen! Zij geloven in de kracht van ondernemers inzetten om hulpvragen van kwetsbare Rotterdammers op te pakken. We zijn hen ontzettend dankbaar voor de steun.

We zijn dankbaar voor:
Oranje Fonds voor de steun als organisatie en om ruimte te hebben om het project Powerpacks en pilot vacaturebank op te zetten!
#KNRPIN voor de steun voor matches voor kwetsbaren gezinnen
Stichting Bevordering van Volkskracht voor steun voor het werk in 2023
#FundatievanSobbeheuvel voor steun voor het werk in 2022
Sint Laurensfonds voor de steun voor de tweede Tandartsdag 2022
MAEX voor de impulsen om net dat steentje extra te doen

Dankzij de Fred Foundation Stichting De Verre Bergen en Fonds Bijzondere Noden Rotterdam hebben we naast de Tandartsdag ook de Sociale Tandarts in Rotterdam kunnen opstarten om mensen met onvoldoende financiën maar wel met acute en pijnklachten in het gebit geholpen.

Ontzettend bedankt voor jullie vertrouwen en steun om het werk mogelijk te maken! ❤