Iemand een duwtje in de rug geven. Dat is wat wij vragen. Als ondernemer kun je een groot verschil maken in iemands leven. Vooral voor iemand die het anders niet redt. Daarom zijn wij op zoek naar ondernemers die Wederopbouwer willen worden en eenmalig hun product of dienst willen inzetten voor een lokale nood.

Zoals we allemaal weten zijn er momenteel veel mensen die het momenteel op eigen kracht niet redden. Mensen die niet genoeg eigen financiën hebben om de advocaat, de hovenier, de fysiotherapeut of om gordijnen te regelen. Daarom vragen wij ondernemend Nederland om eenmalig hun product of dienst ter beschikking te stellen aan kwetsbare mensen in de eigen omgeving. Dat soort ondernemers noemen wij Wederopbouwers!

Het gaat niet altijd om de eenzame oudere of de alleenstaande moeder met 4 kinderen in de bijstand. Maar ook om het gezin dat faillissement heeft moeten aanvragen voor hun bedrijf en door alle omstandigheden de kosten van een nieuwe bril niet meer kunnen dragen. De twee zonen in het gezin speelden net iets te hard en braken tegelijkertijd hun bril. Door de kapotte glazen hadden ze veel moeite om te lezen en het schoolbord te volgen. Gelukkig sprong een opticien bij en maakte het verschil.

Of een ouder echtpaar. Ze komen net rond en met toenemende gezondheidsklachten is het leven een echte uitdaging. Ze wilden graag weer toegang tot hun eigen tuin maar de drempel tussen de keukendeur en tuin was te hoog. Een vergoeding voor een oprijplaat kregen ze niet omdat de tuintegels ongelijk lagen. Gelukkig vond een metselbedrijf dit wel belangrijk en maakte voor hen een oprijplaat, helemaal op maat.

Zomaar twee voorbeelden van ondernemers die met hun eigen dienstverlening, ook nu, mensen willen ondersteunen richting een gezondere toekomst.

Veel kwetsbare alleenstaanden en gezinnen hebben hulp nodig, zodat zij weer verder kunnen werken aan verbetering van hun situatie. Ben jij als ondernemers bereid om een keertje te helpen? Geef je op via: www.wederopbouwers.nl. We nemen daarna contact met je op zodat je duidelijk kunt aangeven welk product of dienst jij beschikbaar wilt stellen. Zo maken we Nederland weer een stuk mooier, en krachtiger.

Video met meer informatie: https://www.youtube.com/watch?v=ikPyujwetbQ