Stichting ANDERS maakt per vandaag, 18 december 2023 een spannende overstap naar Sliedrecht op de Industrieweg 67a. Bij het bedrijf Officious vinden we met veel enthousiasme ons nieuwe thuis. Dit na veel gastvrije jaren in Ridderkerk bij Zakenwijzer B.V, waar we nog altijd erg dankbaar voor zijn. Vanochtend werden alle dozen van Ridderkerk naar Sliedrecht verhuisd en ontvingen we de nieuwe sleutels uit handen van directeur Wouter Timmer.

Het is niet alleen een verhuizing, maar een stap naar groei binnen Stichting ANDERS. Een belangrijke reden voor onze verhuizing is de verdere realisatie van onze missie. Ons doel is om, samen met de ondernemerswereld, de armoede in Nederland zo klein mogelijk te krijgen en ons werk naar zoveel mogelijk regio’s te zien groeien. Dat doen we met veel passie en een mooi team. Vanuit Ridderkerk was het niet mogelijk om verder te groeien. Afgelopen september hebben we een oproep gedaan voor een nieuwe werkplek. Wonder boven wonder kregen we meteen een werkplek aangeboden van Officious, een warme relatie uit ons netwerk  Een gigantisch gebaar van gastvrijheid waar we nog altijd een beetje stil van zijn. ‘Geven maakt rijk’ werd door deze ondernemer heel concreet voor ons in de praktijk gebracht!

Vanaf vandaag jagen de onze beweging van geven dus aan vanuit het mooie Sliedrecht. Ben je in de buurt? Kom vooral een bakkie doen!

Adres:
Stichting ANDERS NL