Tomorro is partner geworden van ANDERS Nederland!
Van harte welkom in dit mooie en krachtige netwerk in Nederland.
Tomorro deelde onderstaande bericht op de eigen website. Graag delen we deze ook met onze lezers. Lees hier het bericht van Tomorro op hun LinkedIn pagina.

Maak met “ANDERS ondernemen” mee het verschil in mensenlevens

Stichting ANDERS is de landelijke stichting die ondernemers verbindt met hulpvragen van kwetsbare mensen. Tomorro_ is een toonaangevend LinkedIn trainingsplatform. Samen hebben wij onze krachten gebundeld om jou als ondernemer te inspireren en je te helpen een echte impact te maken met Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen.

Samen geven we MVO écht handen en voeten

“ANDERS ondernemen” is het krachtige concept dat centraal staat in deze samenwerking. Bij ANDERS draait om het verbinden van ondernemers via hun eigen producten, diensten en talenten aan hulpvragen van kwetsbare mensen. Aansluitend geven ook de hulpvragers zelf een goede daad door aan een ander. Dit is het principe van de “Pay It Forward”. Zowel de ondernemer als de hulpvrager geven zo door wat ze ‘rijk’ zijn. Het doel is dat wij als ondernemers gezamenlijk Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen écht handen en voeten gaan geven en zo mensenlevens nóg iets mooier te maken.

Tomorro_ gaat medewerkers van alle locaties van Stichting ANDERS in Nederland trainen in het effectieve gebruik van LinkedIn. Door deze training kan Stichting ANDERS zelf aan de slag om via LinkedIn échte impact te maken bij al haar zakelijke netwerken. Het uiteindelijke doel is om “ANDERS ondernemen” landelijke bekendheid te geven bij ondernemers, het concept echt te laten leven en zo te laten groeien.

Grote betrokkenheid en een sterk imago

Het omarmen van “ANDERS ondernemen” biedt jou als ondernemer vele voordelen. Ten eerste draagt het bij aan het bouwen van een sterker imago, waarbij het tonen van jouw maatschappelijke betrokkenheid centraal staat. Klantloyaliteit en betrokkenheid worden versterkt, doordat jouw klanten de waardering voelen en een positieve associatie hebben met jouw bedrijf. Bovendien leidt het feit dat jij actief bijdraagt aan maatschappelijke initiatieven tot zowel een tastbare positieve impact op de gemeenschap als een vergroting van de betrokkenheid van zowel jouw klanten als medewerkers. Een win-winsituatie dus!

Teamspirit, innovatie en samenwerking

Het integreren van “ANDERS ondernemen” in jouw bedrijfscultuur inspireert en motiveert je medewerkers, wat resulteert in hogere tevredenheid, betrokkenheid en productiviteit. Daarnaast stimuleert het concept innovatie en samenwerking, omdat samenwerking met externe partners nieuwe ideeën en waardevolle relaties voor je oplevert.

Jouw eigen invulling aan “ANDERS ondernemen”

De implementatie van “ANDERS ondernemen” gaat verder dan materiële of geldelijke donaties. Het omvat evengoed ook kennisdeling, mentorprogramma’s, vrijwilligerswerk, duurzaamheidsinitiatieven en andere vormen van sociale verantwoordelijkheid.