Wij kijken terug op een geweldige avond! Ons jaarlijkse inspiratie seminar van woensdag 28 september jongstleden. Een onvergetelijke avond vol inspiratie, bijzondere inzichten, onze mensen in actie, live matchen van een hulpvraag, bitterballen en ontmoetingen.

Een volle zaal heeft genoten van Annemarie van Gaal, van het persoonlijke verhaal van hulpvrager Els, het matchen van een hulpvraag die we ter plekke met elkaar beleefden en natuurlijk ook de presentatie van ons werk. We zijn best een beetje trots op de waardering van onze bezoekers: een gemiddelde van een 8,7!

Leerzaam, verbindend en inspirerend! – bezoeker van ons seminar

Wij willen vrijwilliger en fotograaf Corrie van den Berg, dagvoorzitter Erwin van Aken en het Van der Valk Hotel Ridderkerk hartelijk bedanken voor hun bijdragen aan deze avond! Uiteraard bedanken we ook alle aanwezigen. Hun aanwezigheid was een directe investering in de missie van stichting ANDERS.

Bekijk hier alle foto’s van het seminar Succesvol Ondernemen – maar dan ANDERS: check het album op onze Facebook pagina: facebook.com/stichtinganders