15 oktober vierden wij onze verjaardag! De 7e verjaardag van stichting ANDERS! 7 jaar waarin we heel veel verbindingen rijker zijn geworden.

Verbinden zit in ons hart en nieren. Dat doen we sinds 2015 met veel passie en energie samen met ondernemers uit onze netwerken. We maken samen dromen waar en nemen nachtmerries weg uit mensenlevens. En zoals de afbeelding toont, wij zijn slechts een schakel in het geheel. Door de eindeloze en genadevolle inzet van onze vrijwilligers, ondernemers, collega’s, fondsen, gemeenten en andere stakeholders is dit mogelijk geweest!
Werk voor en door mensen dat gevierd mag worden. Wij aten er iets lekkers op en verrasten directeur Robert de Heer met een mozaïekfoto met als hoofdfoto enkele van onze verhalen en foto’s van die vele betrokkenen. Te bewonderen op ons kantoor in Ridderkerk!
Vind je het leuk om onze verjaardag mee te vieren? Meld je dan vooral aan op www.vierjeverjaardaganders.nl!