Afgelopen maandag 10 oktober 2022 mochten wij komen presenteren op de clubavond van Lionsclub Aalsmeer Ophelia. De leden van Lionsclub Aalsmeer Ophelia zetten hun kennis en kunde in om, onder de vlag van de Lionsorganisatie, fondsen te werven voor een goed doel. Met veel interesse werd dan ook geluisterd naar het verhaal van ANDERS Amstelland. Tijdens de presentatie werd aan de hand van voorbeelden uit de praktijk verteld hoe we, met de inzet van maatschappelijk betrokken bedrijven, inwoners uit Amstelland in armoede en eenzaamheid helpen met hun hulpvragen. Na de presentatie werden scherpe vragen gesteld en werd er nagedacht hoe het netwerk van de leden van de Lionsclub ingezet kan worden voor het werk van ANDERS Amstelland.

Naast dat we altijd op zoek zijn naar ondernemers die partner van ons werk willen worden, hebben we als stichting ook behoefte aan financiële ondersteuning. Daarvoor ontvingen wij een cheque ter waarde van € 250 van de Lionsclub Aalsmeer Ophelia. Hier zijn we de club dan ook ontzettend dankbaar voor!

Foto boven: Voorzitter Astrid Spaargaren overhandigd cheque aan projectleider Koen Persoon