Ben jij ook ANDERS? Word initiatiefnemer

Stel je voor dat jij een eigen stichting ANDERS opstart. Een kans om in jouw eigen regio noden van de aller kwetsbaarste mensen te verbinden aan ondernemers die het verschil willen maken. Een kans om mensenlevens mooier te maken, mensen te dienen, en ondernemers mee te nemen in deze beweging van geven. Heb je ons filmpje al gezien? Bekijk hem hieronder en lees door op de pagina voor meer informatie.

Neem contact met mij op!
Deze stappen doorloop je tijdens de oriëntatiefase

Stel je voor: Een eigen stichting starten

Je meldt je aan om jouw eigen stichting ANDERS op te starten. In de oriëntatiefase begin je met een marktonderzoek, zoek je een bestuur, werf je fondsen en bereid je de start voor. Je ontvangt training, coaching en een toolkit om het werk van ANDERS eigen te maken. Na een succesvolle fondsenwerving en oprichting kom je in dienst van de nieuw opgerichte stichting en begint al het mooie werk. Het lokale welzijnswerk deelt hulpvragen met je en jij mobiliseert ondernemers om zich in te zetten voor deze lokale noden. De betrokken ondernemers ondersteunen het werk ook financieel. Samen met het maatschappelijk werk en je ondernemersnetwerk maak je mensenlevens mooier.

Klik hier voor een indruk van een werkweek bij ANDERS

Wat verwachten we van jou?

• Je hebt het christelijk geloof als basis voor je leven
  • Je hebt een hart voor kwetsbare mensen
  • Je wordt enthousiast van pionieren en bent ondernemend ingesteld
  • Je weet ondernemers duurzaam aan je te binden en te enthousiasmeren
  • Je bent bereid een deel van je eigen tijd te investeren in de opstart
  • Je staat bekend om je doorzettingsvermogen, creatieve oplossingen en hebt een langetermijnvisie
Meld je aan voor een online info sessie!

Wat mag je van ons verwachten?

• Wij bieden jou de kans om licentiehouder te worden van jouw eigen lokale stichting ANDERS
  • Een oriëntatiefase waarin we jou als initiatiefnemer ondersteunen, coachen en trainen met het voorbereidende werk
  • Overdracht van het concept en de licentie naar jou als initiatiefnemer
  • Begeleiding en een digitale toolkit om de werkwijze van ANDERS eigen te maken
  • Begeleiding en coaching na de oprichting naar een gezonde en duurzame stichting
Neem contact met mij op!

Wat moet je doen als je enthousiast bent?

• Maak je enthousiasme en interesse kenbaar via een mail naar info@stichtinganders.nl. Stuur ons je persoonlijke motivatie samen met je CV óf presenteer jezelf in een andere vorm aan ons. Vervolgens neemt Robert de Heer, oprichter van Stichting ANDERS contact met je op.
  • Je kunt je via een bovenstaande button ook aanmelden voor een online info sessie óf door je gegevens achter te laten via ‘neem contact met mij op‘.
Lees hier de volledige vacature