Nieuwe ANDERS regio’s

Naast de bestaande regio’s wordt er ook op nieuwe plekken in het land gebouwd aan nieuwe ANDERS Stichtingen. Momenteel wordt er in de onderstaande regio’s hard gewerkt aan de opstart van een nieuwe ANDERS stichting.

Foodvalley

Sinds 2020 zijn we met verschillende partijen en initiatiefnemers in gesprek over de kans voor een ANDERS netwerk in de regio Foodvalley. Een prachtige regio waar een geweldige kans ligt. Momenteel is onze nieuwe initiatiefnemer Endryetta van Ginkel hard op zoek naar bestuursleden, bedrijven en fondsen die de opstart van een ANDERS netwerk in deze regio mede mogelijk maken.

• Ben jij woonachtig in de Foodvalley en wil je meebouwen aan dit netwerk? Neem contact op met contactpersoon Endryetta van Ginkel: evanginkel@stichtinganders.nl of lees hier meer over Stichting ANDERS Foodvalley i.o.

Midden-Holland

Begin 2024 maakten we een start met het ANDERS netwerk Midden-Holland. Een duo van twee mannen zet de schouders onder de opbouw van een nieuwe ANDERS regio midden in de randstad met gemeenten als Gouda, Waddinxveen, Zuidplas, Bodegraven-Reeuwijk en de Krimpenerwaard. Marco komt uit de ondernemerswereld en Aris uit het maatschappelijke veld, een ideale combinatie om impact te maken voor de kwetsbaren in deze regio.

• Wil jij met hen kennismaken en/of de opstart van een ANDERS netwerk in Gouda en omgeving mede mogelijk maken? Neem contact op met Marco Krijgsman: mkrijgsman@stichtinganders.nl of Aris Hofland: ahofland@stichtinganders.nl!