Nieuwe ANDERS regio’s

Naast de bestaande regio’s wordt er ook op nieuwe plekken in het land gebouwd aan nieuwe ANDERS Stichtingen. Momenteel wordt er in de volgende regio’s hard gewerkt aan de opstart van een nieuwe ANDERS stichting.

Bestaande regio’s
luchtfoto-molenlanden

Rivierenwaard

Jolanda van Hoorne is als initiatiefnemer gestart met de onderzoeksperiode voor het oprichten van een lokale Stichting ANDERS Rivierenwaard. Een ondernemersnetwerk van maatschappelijk betrokken ondernemers in de gemeente Molenlanden en de omliggende gemeenten Vijfheerenlanden, Gorinchem en Altena. Deze gemeenten zijn gelegen in een typerend Hollands polderlandschap door water gevormd en verbonden. Jolanda is gedreven om zich in te zetten voor de inwoners van deze regio die te maken hebben met armoede. Een kans om de lokale ondernemers persoonlijk te verbinden aan deze kwetsbare situaties. Een werk dat ook dit rivierengebied nóg mooier zal maken.

• Wil je contact maken met Jolanda voor meer informatie over het initiatief? Mail dan naar jvanhoorne@stichtinganders.nl

Foodvalley

Sinds 2020 zijn we met verschillende partijen en initiatiefnemers in gesprek over de kans voor een ANDERS netwerk in de regio Foodvalley. Een prachtige regio waar een geweldige kans ligt. Momenteel zijn we door omstandigheden op zoek naar een nieuwe initiatiefnemer die de uitdaging aangaat voor de opstart van een ANDERS netwerk in deze regio.

• Ben jij woonachtig in de Foodvalley en nieuwsgierig? Neem contact op met contactpersoon Heleen Veenman: hveenman@stichtinganders.nl of neem contact op met ANDERS NL via de contactpagina.
Zelf een regio starten?