Nieuwe ANDERS regio’s

Naast de bestaande regio’s wordt er ook op nieuwe plekken in het land gebouwd aan nieuwe ANDERS Stichtingen. Momenteel wordt er in de volgende regio’s hard gewerkt aan de opstart van een nieuwe ANDERS stichting.

luchtfoto-molenlanden

Rivierenwaard

Jolanda van Hoorne is als initiatiefnemer gestart met de onderzoeksperiode voor het oprichten van een lokale Stichting ANDERS Rivierenwaard. Een ondernemersnetwerk van maatschappelijk betrokken ondernemers in de gemeente Molenlanden en de omliggende gemeenten Vijfheerenlanden, Gorinchem en Altena. Deze gemeenten zijn gelegen in een typerend Hollands polderlandschap door water gevormd en verbonden. Jolanda is gedreven om zich in te zetten voor de inwoners van deze regio die te maken hebben met armoede. Een kans om de lokale ondernemers persoonlijk te verbinden aan deze kwetsbare situaties. Een werk dat ook dit rivierengebied nóg mooier zal maken.

• Wil je contact maken met Jolanda voor meer informatie over het initiatief? Mail dan naar jvanhoorne@stichtinganders.nl

Foodvalley

Heleen Veenman is sinds eind 2020 actief als initiatiefnemer voor de regio Foodvalley. Ze is woonachtig in Veenendaal en heeft een groot en ervaren hart voor de kwetsbare doelgroep. Ze is enthousiast over de kans om de ondernemers in de regio persoonlijk te verbinden aan de vele mooie maar ook moeilijke hulpvragen van mensen.

• Ben je ondernemer en wil je meebouwen aan dit mooie werk in de Foodvalley? Ga dan snel hieronder naar het partnerformulier.
  • Wil je contact maken met Heleen voor meer informatie over het werk? Mail dan naar hveenman@stichtinganders.nl
Partner worden Foodvalley
Hulpvraag indienen Foodvalley

Den Haag

Dennis Lakhichand is sinds juli 2021 actief als initiatiefnemer voor de regio Den Haag. Hij is al jarenlang woonachtig in de regio en is een enthousiaste verbinder. Na jaren werkzaam te zijn geweest in de financiële wereld maakt Dennis nu de stap om als initiatiefnemer de meest kwetsbaren van Den Haag te verbinden aan maatschappelijk betrokken ondernemers in de stad.

• Ben je ondernemer en wil je meebouwen aan dit mooie werk in de regio Den Haag? Ga dan snel hieronder naar het partnerformulier.
  • Wil je contact maken met Dennis voor meer informatie over het werk? Mail dan naar dlakhichand@stichtinganders.nl
Partner worden Den Haag

Mid-Fryslân

Peter en Adriënne den Hertog zijn sinds november 2021 actief als initiatiefnemers voor de regio Mid-Fryslân. Na jaren werkzaam en woonachtig te zijn geweest in hun eigen onderneming in Zuid-Holland hebben ze de stap gemaakt naar het mooie Friesland. Op deze nieuwe plek werken ze hard aan een nieuwe ANDERS stichting zodat ook daar de lokale ondernemers in actie kunnen komen voor mooie en kwetsbare hulpvragen uit de regio.

• Ben je ondernemer en wil je meebouwen aan dit mooie werk in de regio Mid-Fryslân? Ga dan snel hieronder naar het partnerformulier.
  • Wil je contact maken met Peter en Adriënne voor meer informatie over het werk? Mail dan naar pdenhertog@stichtinganders.nl of adenhertog@stichtinganders.nl
Partner worden van Mid-Fryslân