Mid-Fryslân2021-11-19T12:49:14+00:00

Partner worden

Geweldig dat je partner wilt worden van stichting ANDERS Mid-Fryslân. Geweldig dat ook jij ANDERS wilt zijn.

Hoe werkt het?

Het is heel eenvoudig. Je vult hieronder het partnerformulier in. Daar kun je onder andere aangeven met welke producten/diensten/talenten je benaderbaar bent in het netwerk van ANDERS Mid-Fryslân. Er is natuurlijk altijd de mogelijkheid om “nee” te zeggen wanneer we je benaderen. Wij voelen ons vrij om te vragen, maar de partner moet zich ook vrij voelen om nee te zeggen wanneer het niet mogelijk is.

1 euro partner2024-03-08T08:10:08+00:00

Je ontvangt van ons netjes een jaarfactuur voor € 365 euro (excl. BTW). Deze periode wordt zonder tegenbericht automatisch verlengd.

Partner-PLUS2024-03-08T08:10:57+00:00

Wanneer je kiest voor Partner-PLUS ondersteun je het verbindende werk van stichting ANDERS met € 1000,- per jaar (excl. BTW). Je ontvangt jaarlijks een factuur.

Ander bedrag2024-03-08T08:07:41+00:00

ANDERS gaat niet als eerste over geld, maar over ondersteuning van kwetsbare mensen door de verbinding met ondernemerstalent. Om die reden mag geld nooit een breekpunt zijn. Is 1 euro per dag teveel? Kies dan voor een ander bedrag. Ook wanneer je bijdrage € 0,- is, ben je als partner van harte welkom.

Financiële bijdrage

[group]

Ander bedrag

Persoonlijke gegevens

Logo

Ondersteuningen die namens partners worden uitgevoerd vallen onder de aansprakelijkheid van de partner zelf.

Ja ik geef toestemming aan stichting ANDERS om deze gegevens te gebruiken voor de behandeling van een toekomstige hulpvraag.*