Dansen, elkaar beter leren kennen, ‘Over de Streep’ en nagels lakken. Het stond allemaal op het programma van de Girlsnight die werd georganiseerd voor vijfentwintig tienermeiden in de leeftijd van 12 – 16 jaar. Het scoutingsgebouw kon echter wel wat hulp gebruiken om de juiste sfeer neer te zetten en dus werd de hulp van ANDERS ingeschakeld.

Kale ruimte
Als je de ‘voor en na’ foto bekijkt bovenaan het verhaal wordt al snel duidelijk dat de ruimte op zichzelf niet heel veel sfeer uitademt. Terwijl ze juist wel een gezellige, knusse sfeer wilde creëren voor de meiden. Als vereniging heb je beperkte financiële middelen en dus wil je voorkomen dat er (veel) geld wordt uitgegeven aan de aankleding van een ruimte.

Succesvolle combinatie
We benaderden partner Vermeij verhuur & horeca uit Papendrecht. Richard wilde graag meedenken en stelde dertig gekleurde kussens ter beschikking. De combinatie van de door hen zelf geknutselde gekleurde sterren en gekleurde kussens resulteerden in veelbelovende gezellige ruimte. Enthousiast namen de tieners hun plek in op de stoelen. Een avond vol mooie momenten volgde, mede dankzij de inzet van Vermeij!

Dit verhaal is geschreven door coördinator Caroline van Dijke.

Hou dan vooral ook onze Facebookpagina in de gaten.
Bezoek onze Facebookpagina