Wat stond er op jouw verlanglijstje toen je 12 jaar oud was? Waarschijnlijk geen nieuw matras, toch? Helaas was dit wel de grote wens van Kamil*. Tot voor kort sliep hij op een matras dat nauwelijks een matras genoemd kon worden. Zijn oude matras was zo versleten dat het nauwelijks enige steun bood. Regelmatig klaagde hij bij zijn moeder over rugpijn, iets wat je niet zou verwachten bij een kind van zijn leeftijd. We deden een oproep op onze sociale mediakanalen, in de hoop een weldoener te vinden die kon helpen. Tot onze vreugde reageerde Goodnight Slaapkamers uit Cruquius vrijwel direct.

Een Complete Makeover

Bij het telefoongesprek met Goodnight Slaapkamers vroegen zij niet alleen naar de behoeften van Kamil, maar ook naar de behoeften van het hele gezin. Dit leidde tot een hartverwarmend resultaat: Kamil kreeg niet alleen een nieuw matras, maar ook zijn 3-jarige broertje, die nog bij hun moeder in bed sliep, kreeg een eigen bed. Daarnaast werd de rest van het gezin ook verwend met nieuwe kussens, zodat ze allemaal van een betere nachtrust kunnen genieten.

De Levering

De bezorgers van Goodnight Slaapkamers arriveerden met een glimlach en een vracht vol slaapcomfort. Vol plezier en passie leverden zij de nieuwe bedden en kussens af. Één kussen werd naast de rest van de cadeaus gelegd van het broertje van Kamil die deze dag 6 jaar oud werd. De bezorgers namen de tijd om alles zorgvuldig op te zetten en gingen zelfs graag nog even op de foto.

Een Dankbare Moeder

De moeder van Kamil en zijn broertjes was diep geraakt en emotioneel door deze prachtige gift. Niet alleen zullen haar kinderen nu beter slapen, maar ook zijzelf kan rekenen op een betere nachtrust. Ze bedankte Goodnight Slaapkamers en Stichting ANDERS zichtbaar geëmotioneerd.

De Impact

Dankzij de vrijgevigheid van Goodnight Slaapkamers heeft Kamil nu een bed dat hem de steun biedt die hij nodig heeft, heeft zijn broertje eindelijk een eigen plek om te slapen en iedereen een nieuw fris kussen. Dit zal het hele gezin de rust geven die ze verdienen. Deze actie toont de kracht van saamhorigheid en laat zien hoe een eenvoudige daad van geven een groot verschil kan maken in het leven van een gezin.

Oproep aan Ondernemers

Bent u een ondernemer en wilt u ook bijdragen aan het welzijn van kwetsbare inwoners in uw regio? Word partner van Stichting ANDERS en toon uw maatschappelijke betrokkenheid. Samen kunnen we het verschil maken. Neem contact met ons op voor meer informatie en om deel te worden van ons groeiende netwerk van betrokken bedrijven.

De namen in dit artikel zijn gefingeerd.
Meer informatie over Goodnight Slaapkamers via www.goodnight.nl

Total Views: 81Daily Views: 1