Nieuw Ondernemend Aalsmeer

NOA staat voor Nieuw Ondernemend Aalsmeer en behartigt al meer dan 10 jaar de belangen van ondernemers in Aalsmeer en Kudelstaart.
Verbinden & samenwerken, dat is waar de ondernemersvereniging Nieuw Ondernemend Aalsmeer zich hard voor maakt. Ze stimuleren onderlinge samenwerking tussen ondernemers, organiseren netwerkbijeenkomsten en kennissessies en hebben nauw contact met lokale en regionale overheid en brancheorganisaties.

Betrokken zijn bij maatschappelijke acties vindt NOA erg belangrijk en zij zetten zich dan ook geregeld vrijwillig in voor goede acties en organisaties. In 2023 wilt NOA dit nog krachtiger maken door, naast losse acties, een jaar lang Stichting ANDERS Amstelland te ondersteunen. Dit doen zij door waar nodig hun netwerk in te zetten en door 10% van de opgehaalde contributie dit jaar beschikbaar te stellen voor hulpvragen.
Zo zorgen we met elkaar dat iedereen het een stukje beter heeft.