Exploitatie sportaccommodaties Aalsmeer B.V.

Exploitatie Sportaccommodaties Aalsmeer B.V. (ESA B.V.) beheert verschillende binnen- en buitensportlocaties in Aalsmeer en Kudelstaart. Naast de verhuur van locaties, organiseert ESA ook activiteiten die bijdragen aan een gevarieerd aanbod van sport en bewegen. Denk hierbij aan een rollatorwandelclub voor ouderen en freerunnen voor kinderen. ESA wil zoveel mogelijk kinderen en volwassenen actief krijgen en bewust laten worden dat bewegen leuk en gezond is. Dat is uiteraard niet het enige doel. ESA is van mening dat sport en bewegen bijdraagt aan een optimale ontwikkeling van kinderen en aan het welzijn van volwassenen. Bewegen is goed voor iedereen!

ESA B.V. is benaderbaar voor hulpvragen op het gebied van sport en bewegen. Zij begeleiden mensen graag persoonlijk en actief naar een sportactiviteit of vereniging. Daarnaast organiseren ze laagdrempelige activiteiten voor senioren en zijn er minimaregelingen beschikbaar.