Help jij / helpen jullie een aantal muren op te frissen met een verse laag verf bij een gezin thuis?

Stichting ANDERS begeleidt gezinnen in een kwetsbare situatie die niet terug kunnen vallen op hun eigen netwerk. Op dit moment begeleiden we een alleenstaande moeder met 4 kinderen. Na een moeilijke periode wil het gezin een frisse start maken en de beschadigde muren in de woning wit verven. Zelf zijn ze hier door fysieke problemen niet toe in staat.

We zijn daarom op zoek naar één of meer vrijwilligers die bereid zijn om bij het gezin in Amstelveen thuis aan de slag te gaan.
Het gaat om circa 4 muren. Wij zorgen voor het benodigde materiaal.

Ben jij bereid je een aantal uur in te zetten voor dit gezin en hen een frisse start te geven voor het nieuwe schooljaar?
Neem contact met ons op!

Total Views: 58Daily Views: 3