In onze gezamenlijke inspanningen om hulpvragers niet alleen praktisch en op korte termijn te helpen, maar ook om op langere termijn financieel fitter te worden, werkt Stichting ANDERS nauw samen met SchulpHulpMaatje en Sameneropvooruit. Wij wijzen hulpvragers daarom graag op een waardevolle hulpbron die kan bijdragen aan het versterken van financiële vaardigheden: Geldfit, en dan specifiek de Potjescheck.

Of je nu preventief financiële vaardigheden wilt versterken of geconfronteerd wordt met financiële uitdagingen, Geldfit biedt maatwerkoplossingen met de nodige expertise en begrip. Op geldfit.nl kan je gratis en op jouw manier aan de slag met informatie en tools. Je blijft anoniem en zit nergens aan vast.

Een veelvoorkomend probleem is dat veel mensen geen gebruik maken van beschikbare financiële regelingen omdat ze niet weten dat ze er recht op hebben. Daarom hebben is de potjescheck op Geldfit ontworpen. Met deze check kunnen hulpvragers uitzoeken welke regelingen voor hen relevant zijn, zonder dat ze persoonlijke gegevens achter hoeven te laten. Tijdens een huisbezoek brengen wij de potjescheck onder de aandacht bij de hulpvrager en zijn/haar hulpverlener.

Ontdek via de potjescheck of je mogelijk recht hebt op onbenutte financiële ondersteuning. Of loop eens binnen bij een financieel café in de omgeving:

• Humanitas Financieel Café Aalsmeer | Markstraat 19 Aalsmeer | Vrijdag 13.00 – 15.00 uur
  • Humanitas Financieel Café Amstelveen De Meent | Orion 3 Amstelveen | Dinsdag 10.00 – 12.00 uur
  • Humanitas Financieel Café Amstelveen Wijkcentrum Alleman | Den Bloeyenden Wijngaerdt 1 Amstelveen | Woensdag 10.00 – 12.00 uur
  • Humanitas Financieel Café Amstelveen Buurtkamer Keizerkarelpark | Lindenlaan 75 Amstelveen | Woensdag 17.00 – 19.00 uur
Total Views: 55Daily Views: 2