We ontvingen een hulpvraag van Paulette* over haar badkamer. Door het slechte voegwerk van jaren terug is er vocht gekomen in de wanden en vloer van de doucheruimte. Ook ontstaat er schimmel in huis, wat een ongezonde omgeving creëert. Voor de korte termijn zijn de voegen gedicht, maar dat biedt geen oplossing voor de langere termijn. Door schulden is er ook geen zicht op een oplossing van deze situatie en dat geeft nog extra stress.
Ze heeft het huis jaren geleden gekocht en is een slechte situatie terecht gekomen. Afgelopen jaren werkt ze hard om er weer bovenop te komen.
Vanwege de slecht staat van de badkamer douchte haar dochter bij haar oma. Dit kostte zoveel tijd en stress waardoor ze tijdelijk bij haar oma is gaan wonen. Wat zou het fijn zijn als zij ook weer thuis kan wonen.

En.. dat is gelukt! Dankzij alle inspanningen van Amanda de Wit en Leon Qualm van Constructif en Rens de Jong van Sanibell B.V.
Constructif heeft de oude badkamer afgebroken, puin opgeruimd en is gelijk met de opbouw van de nieuwe badkamer begonnen. En wat is dat snel gedaan! Er is zelf ’s avonds langer doorgewerkt, om de badkamer binnen een week op te kunnen leveren.
Sanibell B.V. heeft alle spullen geregeld en de badkamermeubels, kraan, tegels en douchewand geleverd. Op het gewenste moment konden zij de spullen brengen, zodat de tegelzetter diezelfde dag nog aan de slag kon.

Wat een lach op het gezicht van Paulette als zij de badkamer laat zien. Ook ervaart zij dat er weer ruimte in haar hoofd is gekomen, doordat het probleem van de badkamer is opgelost.
Zelf gaat Paulette als tegensprestatie een maaltijd voor iemand bij haar uit de kerk koken die het nodig heeft. Op die manier wil zij een goede daad doorgeven aan een ander.

Ontzettend bedankt Amanda de Wit en Leon Qualm Constructif & Rens de Jong Sanibell B.V. voor deze waanzinnig mooie inzet! Wat een verschil hebben jullie gemaakt!!

*De naam Paulette is gefingeerd.