Vakwerk voor een gezin met water tot aan de lippen

Een moeder van drie kinderen in Dordrecht houdt maar nauwelijks het hoofd boven water. Nadat haar man een aantal jaren geleden overleed kwamen er steeds meer problemen, met uiteindelijk een huis dat financieel onder water staat als gevolg. De woning is ernstig verslechterd en er is professionele hulp nodig.

Een waslijst voor een vakman
Kamers worden slecht warm door een radiator die is verzakt, stopcontacten liggen open, een toiletpot is gebroken, de douche loopt niet goed door, en meer. Mevrouw heeft een heel klein sociaal netwerk, maar gelukkig een vriendelijke buurman. Maar nee, dit zijn geen klusjes die je zomaar aan je buurman kunt vragen. Dit vraagt om ervaring en een gecertificeerde vakman. Wat geweldig dat we onze partner Seijffert en van Hillo uit Zwijndrecht mochten benaderen. Deze installateur reageerde direct positief en stuurde al snel een installateur langs. Die pakte alle urgente zaken in de woning aan en repareerde zelfs meer dan we hadden gevraagd! Dat is nog eens betrokken ondernemerschap.

Wij verbinden mensen
Tijdens de werkzaamheden ging ook onze vrijwilligster Lisette langs om de ondersteuning op professionele wijze vast te leggen. Het gezin was zichtbaar bemoedigd door het voor hen onbekende bedrijf dat zomaar langs wilde komen om ze te helpen. Wat geweldig dat we met ANDERS de samenleving echt in zijn kracht kunnen zetten. Wij verbinden nood aan hulp. Wij verbinden levens. En dat maak rijk!

De foto’s bij dit verhaal zijn gemaakt door onze vrijwilligster Lisette den Hollander.

Heb je al gehoord over ons seminar Nederland = ANDERS met Jan Peter Balkenende?
Klik HIER voor meer info, bestel snel een kaart en ondersteun ons werk!