Hi mijn naam is Chris Knepper en ik studeer “Marketing of Social Business” aan de Hogeschool Rotterdam. Ik ben sinds 24 Augustus stagiair bij Stichting ANDERS en zal hier stagelopen tot en met Januari 2022.

Mijn stage zal vooral gericht zijn op de partner/marketing gerelateerde bezigheden. Ik loop mijn stage bij Stichting ANDERS Rotterdam en Stichting ANDERS Nederland.

Stichting ANDERS spreekt me erg aan omdat het maatschappelijke problemen op een praktische manier koppelt aan het bedrijfsleven. Je merkt dat hetzelfde verlangen leeft onder iedereen die betrokken is. Namelijk het verlangen om te geven, een helpende hand te bieden en mensen praktisch verder te helpen. Dit zorgt voor een echte teamspirit waar ik graag onderdeel van wil zijn, en waar ik graag mijn steentje aan wil bijdragen!