Sinds 1 april 2021 werkt Luciënne Kom voor stichting Anders Rotterdam. Hieronder stelt zij zichzelf voor:

‘Mijn naam is Luciënne en vanaf 1 april ben ik gestart als coördinator bij Stichting Anders Rotterdam. Ik ben getrouwd met Niels en moeder van een dochter. Hiervoor heb ik voor verschillende zorg- en welzijnsorganisaties in Rotterdam gewerkt in de rol van projectleider en jr. programma-manager. In mijn vrije tijd geniet ik van wandelen in de natuur, rijd ik paard en zwem ik graag.

In de afgelopen periode groeide bij mij het verlangen om ook door mijn werk meer maatschappelijke impact te maken. Ik ben heel dankbaar dat ik mijn kwaliteiten en capaciteiten voor een hele mooi stichting in kan zetten met als doel ‘geven maakt rijk’. Niet geven om er zelf beter van te worden, maar geven omdat het ons als mens zo enorm verrijkt. Samen met bedrijven, hulpverleners en vrijwilligers de wereld ‘ANDERS’ maken. Daar kijk ik ontzettend naar uit.