Wat was mevrouw B. blij! Eindelijk kan ze weer de tuin uit.

Mevrouw B. wordt ondersteunt door SOL welzijn. Samen gingen ze aan de slag in de tuin die door de gezondheidsproblemen van mevrouw B. achterstallig was. Er werd veel door vrijwilligers gedaan. Maar door de groei van een klimop plant over de schutting en storm Corrie, dreigde de schutting om te vallen. Ook de woningcoöperatie gaf aan dat het belangrijk was om snel iets te doen aan de schutting. Maar de kapotte schutting zorgde er ook voor dat mevrouw B. niet meer op pad kon. Haar scootmobiel kon niet meer door de deur van de schutting namelijk.

Een deel van de schutting was nog opnieuw in te zetten, maar er was echt iemand nodig die erg handig en creatief was. We vonden dit in het team van Van Rijn Service. Een tof bedrijf die ons eerder heeft geholpen met een ingewikkelde hulpvraag. Nu stonden zij weer op de bres en klaar om mevrouw te helpen!

Het was een hele klus, uiteindelijk zijn ze er de hele dag mee bezig geweest! Maar mevrouw B. is zo ontzettend blij en kan ineens weer naar allerlei activiteiten! Ontzettend bedankt Van Rijn Service voor deze steun en hulp!!