Zaterdag was het zover, met 37 tandartsteams vanuit 14 praktijken zijn we aan de slag gegaan om meer dan 250 mensen te helpen met acute gebitsklachten maar zonder voldoende financiën om naar de tandarts te gaan.

We hebben zoveel mooie verhalen gehoord van tandartsen waarin de behandeling een groot verschil heeft gemaakt. Pijn die weer weg kan trekken, een gebroken voortand gemaakt waardoor iemand kan glimlachen, losse voortanden enz enz. En tegelijk staan we stil bij de soms intense verhalen, gecompliceerde situaties en het feit dat er nog geen duurzame oplossing is.

Bedankt tandartsen, praktijkmanagers, assistenten, receptionisten, kaakchirurgen, mondhygiënisten en gastvrouwen en heren. Jullie hebben dit mogelijk gemaakt.

Tegelijk vergeten we ook niet alle partners die het project mogelijk hebben gemaakt zoals Smyle, HelloPrint Joost Mak, Gaaf Verhuur, Santas Koffie, Hospitality Matters en Webtify.

Met veel plezier hebben we gewerkt met onze collega’s van Present Rotterdam, FBNR en Rotterdamse Tandartsvereniging. De kracht van onze gebundelde talenten was goed te zien! Speciaal, Maaike, Didi, Nita, bedankt!

Deze dag is speciaal mogelijk gemaakt door FBNR, Sint Laurensfonds en Stichting Verre Bergen.

We geloven, geven maakt rijk. En met elkaar maken we zo een groot verschil.