Zo voelde mevrouw S. zich. Afgelopen 30 jaar woont mevrouw S. in haar woning met tuin en al 30 jaar kampt ze met de problemen van de braamstruiken. Ze vertelde ons dat ze in het begin elk jaar weer alles wegsnoeit en probeert tot de wortel eruit te trekken. Maar afgelopen jaren, ook nu ze iets ouder wordt, is dit steeds lastiger geworden. Het gevolg is dat door de groei in de struiken er ook allerlei ongedierten rondliep. De woningbouw is bereid om te helpen maar wel met voorwaarde dat de bramenstruiken weg worden gehaald.

De bramenstruiken waren inmiddels hoog en nog lastiger om er zomaar uit te halen. Daarom vroeg mevrouw S. om hulp bij stichting ANDERS. Zij zet zich ook in voor de maatschappij als vrijwilliger in een huis van de wijk en was benieuwd of iemand ook haar kon helpen met dit probleem.

En dat deed Brussaard Hoveniers! Met elkaar gingen zij de strijd aan met de braamstruiken. Het is gelukt! De tuin is nu helemaal struik vrij!

‘ik weet niet hoe moet ik bedanken, hartelijk bedankt voor u mij zo blij maakt met tuin”

Bedankt team van Brussaard Hoveniers, dat jullie je willen inzetten en zo hard hebben gewerkt om voor mevrouw S. echt een verschil te maken!