Een prachtig huisje en een mooie tuin. Met dit weer is dat natuurlijk fantastisch! Maar wat als je een hele fijne tuin hebt en je er alleen niet inkomt? Dat was het geval bij één van onze hulpvragers, mevrouw J. Mevrouw J. heeft een hele fijne tuin, maar om in de tuin te komen moet je een afstapje af. Dat wordt een hele grote uitdaging als je in een rolstoel zit. Ze kwam daarom eigenlijk nooit haar eigen tuin in. Zonde, want de tuin is prachtig en zeker met dit weer is het natuurlijk ideaal om in de tuin te zitten.

Zo dachten de hoveniers van Dick de Jong Hoveniers er ook over. Ze hebben hard met ons meegedacht over hoe we dit zouden kunnen oplossen, want we waren allemaal van mening dat ze het verdiend om in de zomer lekker in de tuin te kunnen zitten. Uiteindelijk kwamen ze met een geweldige oplossing. Ze konden namelijk een rolstoelplaat leveren voor in de tuin. Zo kan mevrouw zelf de tuin in komen en hoeven er niet heel veel veranderingen aan de tuin worden aangebracht. Een geweldige oplossing voor dit probleem

Mevrouw J en wij zijn de hoveniers van Dick de Jong Hoveniers ontzettend dankbaar! Ze maakt graag gebruik van de rolstoelplaat en ze kan nu met dit lekkere weer, dankzij de hulp van de hoveniers ook weer genieten van haar tuin!

Bedankt voor deze briljante oplossing Dick de Jong Hoveniers!