‘Nu is mijn huisje eindelijk af’

Via Stichting Present & Humanitas kwam de hulpvraag bij ons terecht. Deze man zat al vanaf oktober 2018 zonder verf aan zijn muren. Hij staarde al lange tijd naar een kille en kale muur. Eigenlijk was zijn huis dus nooit echt af.

Verf van fairf
Gelukkig wilde onze nieuwe Rotterdamse partner fairf dit niet zomaar voorbij laten gaan en besloot de zandkleurige muurverf, die meneer graag wilde, te leveren. Ook werden alle toebehoren zoals verfrollers, kwasten en afplaktape meegeleverd. Stichting Present had vrijwilligers opgetrommeld om deze 25 liter zandkleur bij meneer te gaan verven. Dit tot grote blijdschap van meneer, die zei: ‘Nu is mijn huisje eindelijk af’.

Pay It Forward
Meneer heeft een tijdje later op eigen initiatief bedacht om, als goede daad, bij een verzorgingshuis langs te gaan met heerlijke koekjes. Dit omdat hij wist dat sommige ouderen soms alleen zijn. Wat supermooi dat er op deze manier weer iets moois wordt doorgegeven!

Hou dan vooral ook onze Facebookpagina in de gaten.
Bezoek onze Facebookpagina!