Partner worden

Geweldig dat ook jij wilt strijden tegen armoede in de stad en wilt meebouwen aan een nóg mooier Rotterdam!

Vul het formulier in zodat wij je aanmelding kunnen verwerken.

Hoe werkt het?

Het is heel eenvoudig. Je vult hieronder het partnerformulier in. Daar kun je onder andere aangeven met welke producten/diensten/talenten je benaderbaar bent in het netwerk van ANDERS. Er is natuurlijk altijd de mogelijkheid om “nee” te zeggen wanneer we je benaderen. Wij voelen ons vrij om te vragen, maar de partner moet zich ook vrij voelen om nee te zeggen wanneer het niet mogelijk is.

Hoe heb je ANDERS Rotterdam leren kennen? *

Waarom wil je partner worden? *

Met welke producten ben je benaderbaar voor een hulpvraag? *

Met welke diensten ben je benaderbaar voor een hulpvraag? *

Met welke talenten ben je benaderbaar voor een hulpvraag *

Ben je bereid een ‘lead’ met ons te delen? Het helpt ons enorm! (bedrijfsnaam, naam, email, telefoon) *

Persoonlijke gegevens

Naam *

Bedrijfsnaam *

Straannaam + nummer *

Postcode *

Plaats *

Telefoon *

E-mailadres *

Opmerkingen

Ja, ik ga akkoord met de bijdrage van € 1,- per week, resulterend in een jaarfactuur van € 52 euro.

Ja ik geef toestemming aan stichting ANDERS om deze gegevens te gebruiken voor de behandeling van een toekomstige hulpvraag.

* verplichte velden

Wij gaan vertrouwelijk om met de informatie die je met ons deelt via dit formulier. Lees hier de privacy statement.
Met het insturen van deze informatie geef je toestemming voor het intern en noodzakelijk gebruik ervan.

Na het versturen van je inschrijving krijg je van ons een bevestiging van ontvangst op het door jouw opgegeven e-mailadres.

The way we see the problem, is the problem.

Stephen R. Covey - Auteur
Stichting-ANDERS-handen