Ondersteuning zacht als dons

Na een huisbezoek van een van onze vrijwilligers wordt het duidelijk: deze mensen hebben ondersteuning nodig en verdienen een gezonde nieuwe start.

Lege hoeslakens en koude keukenkastjes
Via de begeleiding aan huis van het Leger des Heils horen we over de nood en inventariseren we samen met de bewoners wat er het hardst nodig is. Één van de meest urgente zaken is simpelweg een dekbed. Al langere tijd wordt er geslapen onder  losse dekentjes en ligt het dekbedovertrek nog altijd opgevouwen in de kast.
De andere nood is een koelkast. Die is nog steeds afwezig. Tot dat moment wordt het koudste keukenkastje gebruikt in de hoop dat de boodschappen enigszins goed blijven.

Ondersteuning zacht als dons
Via Stichting Urgente Noden komt er voor het witgoed een bedrag vrij. Vervolgens werkt Stef Witgoed uit Barendrecht als partner van ANDERS  mee om zowel een wasmachine als een koelkast beschikbaar te stellen voor een absolute bodemprijs.
Ook onze partner Robert’s Matrassen uit hartje Dordrecht werkt mee en laat al snel weten dat er een prachtig, zacht en splinternieuw dekbed klaar ligt.

Geraakt door vrijgevigheid
Geweldig om te zien dat door de inzet van bereidwillige en betrokken ondernemers hele gezinnen weer een stukje gezonden kunnen groeien. We worden keer op keer geraakt door de noden, maar ook zeker door de vrijgevigheid van onze partners.
Samen maken we letterlijk deze wereld een stukje mooier.

Heb je al gehoord over ons seminar ANDERS Ondernemen met Dr. Ben Tiggelaar?
Klik HIER voor meer info. ™ 1 juni kosten de kaarten slechts €35,- !

www.stichtinganders.nl/seminar