Onbetaalbare wand voor gezinshereniging

Geweldig! Een gezin wordt weer compleet omdat een van de kinderen weer thuis mag komen wonen. Maar ja, er is wel één belangrijke voorwaarde. Dit meisje moet wel een eigen kamer en eigen slaapplek krijgen. En die is er simpelweg niet in de woning.

Extra slaapplek
Een zwarte rand rondom het mooie nieuws voor het gezin. Natuurlijk is het fantastisch dat na een zware periode alle kinderen weer thuis kunnen wonen. Maar moeilijk als je door gebrek aan eigen middelen geen slaapplek kunt bieden zodat iedereen een gezond en eigen plekje in de woning heeft. Eigenlijk zou er een muurtje moeten worden geplaatst in de woning om een extra slaapkamer te creëren. Maar ja, wie kan en wil dit mogelijk maken?

Handen tekort
We benaderden onze partner, aannemersbedrijf de Kwaasteniet uit Dordrecht. Bijna iedereen weet dat elk aannemersbedrijf handen tekort komt in deze drukke tijden, maar toch was het bedrijf bereidt om de hulpvraag aan te nemen en de klus in te plannen. Ze maakten contact met het gezin, zorgden voor een goed en gedegen plan, en een paar weken later werd de woning verrijkt met een prachtige wand, schuifdeur én stucwerk!

Onbetaalbaar
Voor het bedrijf een dag hard werken waar ze hun (getalenteerde) handen niet voor omdraaiden. Voor het gezin dat uit een dal is geklommen een grote impact, want alle kinderen zijn weer thuis. En dat is onbetaalbaar.

De foto boven dit verhaal: de moeder van het gezin samen met een van de vakmannen van de Kwaasteniet.

Heb je al gehoord over ons seminar Nederland = ANDERS met Jan Peter Balkenende?
Klik HIER voor meer info, bestel snel een kaart en ondersteun ons werk!