Aan tafel!

Een alleenstaande moeder woont met haar 2 zoontjes in Rotterdam. Haar vader heeft  een tijdje bij haar ingewoond. Inmiddels heeft hij gelukkig zijn eigen appartement weer kunnen vinden en is hij verhuisd. Wel betekende dit dat een deel van de inboedel ook vertrok. Gelukkig had mevrouw wel inboedel verzameld, maar door omstandigheden niet de mogelijkheid om kasten en tafels in elkaar te zetten. Deels omdat er materialen ontbraken.

Op poten zetten
Gelukkig was daar HiP! Zij konden een twee handige mensen regelen die naast hun normale werk dit klusje wel even konden klaren. Het punt was alleen dat de benodigde schroefjes en boutjes verloren zijn gegaan in de verhuizing van mevrouw. “Geen nood” zei onze partner Magazijn Blijdorp, “wij weten precies welke schroefjes en lijm voor deze klus nodig zijn”. De vrijwilligers van HiP zijn toen niet één, maar twee keer langsgegaan om de klus te klaren. Nu kan mevrouw weer rustig haar spullen opbergen en kan het hele gezin weer met elkaar aan tafel eten!

Mooi dat ook bij deze vraag weer zoveel verschillende mensen betrokken zijn geweest om dit te realiseren! Samen geven we zo antwoord op hulpvragen en maken we ondersteuning mogelijk.

Op 11 september organiseren wij een inspirerend seminar met Omdenken!
Wil jij er ook bij zijn en door je aanwezigheid het werk van ANDERS ondersteunen?
Klik hier voor tickets en meer informatie