Laminaat van de bovenste plank bij verhuizing

Via het wijkteam ontvingen wij een vraag van een mevrouw uit Dordrecht. Mevrouw moest al langere tijd verhuizen. Dit onder andere door gezondheidsklachten en andere omstandigheden. Een aantal dingen waren nog niet aanwezig in het nieuwe huis, onder andere een vloer voor in de keuken en de gang. Wij gingen voor mevrouw op zoek.

‘Daar kan ik wel wat mee!’
We pakten de telefoon en benaderde onze partner King Laminaat uit Delft. We hebben ze in het verleden al vaak mogen matchen met verschillende hulpvragers. Hier zijn hele mooie verbindingen door ontstaan. Deze keer mocht dat weer! We deelden de vraag en gelijk kregen we het bericht dat er genoeg vierkante meters laminaat lagen om de keuken en de gang van laminaat te voorzien. Geweldig om zo snel te mogen verbinden! Na korte tijd heeft mevrouw samen met haar zoon het laminaat opgehaald.

Echte verbinding
Verhuizen is niet altijd leuk. Zeker niet als je goede herinneringen hebt in je oude huis, die je noodgedwongen achter je moet laten. Des te fijner is het dan als er mensen met je mee willen denken, hoe klein ook. Daarom is het elke keer weer tof om een verbinding te mogen maken in allerlei soorten situaties. Ondernemers die klaar staan voor deze mensen en graag willen ondersteunen. We zijn dankbaar voor al de ondernemers die bij ons zijn aangesloten. Met z’n allen zorgen we ervoor dat de wereld een stukje mooier wordt.

Dit verhaal is geschreven door stagiaire Selfet van den Bosse
De foto bij het verhaal is om privacyredenen geen foto van de vloer zelf, maar een foto van het internet

Wist jij dat je tegenwoordig ook je verjaardag ANDERS kunt vieren? Meld jezelf aan en zet rond je verjaardag iemand in kwetsbare omstandigheden in het zonnetje!
Klik hier om ook jouw verjaardag ANDERS te vieren!