Laat dat barbecueweer maar komen!

Wat hebben tientallen tassen barbecue gereedschap, schorten, handschoenen en nog een paar honderd andere presentjes met elkaar gemeen? Ze werden vorige week gedoneerd aan de voedselbank Dordrecht door transportbedrijf Farm Trans!

Normaal ontvangen wij als stichting hulpvragen maar dit keer ontvingen we een prachtig aanbod in de mailbox. Het bedrijf Farm Trans vroeg ons of wij samen met hun iemand blij konden maken met een berg splinternieuwe artikelen. Meteen al kregen we een enthousiaste reactie van de Voedselbank in Dordrecht. Die ontvingen de materialen graag om hun klanten mee te geven tijdens de wekelijkse uitdeel momenten. De klanten mochten inschrijven op hun artikelen naar keuze. Afgelopen week werd alles persoonlijk overhandigd op de locatie van de voedselbank in Dordrecht.

Prachtig dat dit bedrijf besloot dit met de Voedselbank te delen. Het is namelijk niet voor iedereen vanzelfsprekend om iets extra’s te krijgen. Zo maakt dus zowel geven als ontvangen een stukje rijker. Laat dat barbecue weer dus nu maar komen!

Hou dan vooral ook onze Facebookpagina in de gaten.
Bezoek onze Facebookpagina!