Helpende handen voor gezonde verhuizing

Deze vrouw heeft erg veel pech gehad. Door verschillende omstandigheden met ook nog eens gebroken been en heup moest ze helaas verhuizen. Ze kon haar trap niet meer oplopen. Van haar hele inboedel moest het meeste weggegooid worden. Dit alles moest ook nog eens binnen 3 weken gebeuren.

Pijlsnel
Gelukkig was daar VOS Verhuizers die dit pijlsnel kon oplossen. Geen woorden maar daden. Deze klus werd bijna direct uitgevoerd. Een verhuislift, afvoerwagen en een 4 man sterk team kwamen ze de schouders eronder zetten. Waarom? Simpelweg omdat ze als Rotterdams bedrijf kwetsbare stadsgenoten te hulp willen schieten.

Koffie en vrijwilligers
De inboedel van mevrouw was van te voren al gelabeld door de vrijwilligers van Wilskracht Werkt, om zo alles vlot te laten verlopen. Zelfs de maatschappelijk werker van het oude tehuis van mevrouw was aanwezig om de koffie te verzorgen en mee te tillen.

Wat ontzettend mooi dat er zoveel man zich sterk maakt om dit te realiseren. Want geven maakt zo echt rijk!

Zie hieronder het team van VOS met foto’s van de verhuizing.

Hou dan vooral ook onze Facebookpagina in de gaten.
Bezoek onze Facebookpagina!