Grootste gastvrijheid vol rust en trampolines voor gezin

Een alleenstaande moeder met 3 kinderen  is na jaren zwerven van AZC naar AZC in de Drechtsteden komen wonen. Door omstandigheden heeft het gezin een heel zware tijd achter de rug. Het zou moeder en de kinderen ontzettend goed doen om er even een paar dagen uit te gaan. Simpelweg om even afstand te nemen van de huidige situatie. Helaas behoort een korte vakantie of uitje absoluut niet tot de mogelijkheden van het gezin.

Een unieke verbinding
We houden ervan om in de volle breedte hulpvragen te krijgen en te verbinden. Een dergelijke vraag voor een korte vakantie hebben we nooit eerder ontvangen. Toen we de vraag ontvingen moesten we dus ook even goed nadenken of wij mogelijkheden zagen. Opeens beseften we ons dat Helma van Schendel, ondernemer en eigenaresse van een prachtige Bed & Breakfast in Amersfoort ook in ons netwerk zit als partner! We belden Helma en al snel hoorden we dat het hele gezin van harte welkom was om 3 dagen en 2 nachten tot rust te komen bij hun in Amersfoort. De kamer had ook beschikbaar kunnen blijven voor een reguliere boeking maar ze besloten het aan het gezin aan te bieden.

Genieten van de rust
Moeder en de kids hebben genoten van de rust, de mooie omgeving, het vele spelen op de trampoline en de natuurlijk de gastvrijheid die Helma en haar gezin boden. Wat een bijzondere verbinding tussen mensen die elkaar waarschijnlijk nooit hadden ontmoet, maar er nu voor elkaar konden zijn. Daar worden we allemaal mooier van!

De goede daden gaan door!
Het gezin hoopt deze zomer te verhuizen naar een nieuwe plek in het dorp waar ze hopelijk met meer rust kunnen wonen. Als Pay It Forward is het gezin van plan om een BBQ te organiseren voor de nieuwe buren of willen de kinderen een klusje oppakken in de wijk voor iemand die hulp nodig heeft.

Hier een aantal foto’s van de B&B en het bezoek van het gezin

Op 11 september organiseren wij een inspirerend seminar met Omdenken!
Wil jij er ook bij zijn en door je aanwezigheid het werk van ANDERS ondersteunen?
Klik hier voor tickets en meer informatie