Leerlingen Ichthus College maken promotiefilm voor Stichting ANDERS Foodvalley

Enige tijd geleden werden we als stichting benaderd door het Ichthus College uit Veenendaal. Zij stelde de vraag of we interesse hadden in een promotiefilmpje gemaakt door vier leerlingen uit HAVO 4. De andere vier leerlingen gingen aan de slag voor het T-Café uit Veenendaal.

Esther, Rebecca, Myrthe en Hadassa, kregen de opdracht om het promotiefilmpje te maken voor Stichting ANDERS Foodvalley. De dames kregen daarmee gelijk een behoorlijke uitdaging voor de kiezen. Een stichting nog in oprichting, nog zonder concrete hulpvragen en geen vaste locatie. Wel was er 1 duidelijke opdracht, meer ondernemers warm maken om partner te worden van Stichting ANDERS Foodvalley.

Op 11 april 2024 en waren we samen met Jorina van der Beek van het T-Café uitgenodigd voor de feestelijke onthulling van de promotiefilms. Met een grote glimlach hebben we het resultaat bekeken. Een compliment aan de dames voor het resultaat.

Ze hebben het werk van ANDERS prachtig gevangen in deze video. Ze vonden een ondernemer die bereid was te vertellen waarom hij met zijn bedrijf is aangesloten bij het werk van Stichting ANDERS Foodvalley. Wat ons betreft is het deze dames geweldig goed gelukt om ondernemers uit te dagen mee te bouwen aan de beweging van geven die we willen starten in de Foodvalley.

Ben jij ondernemer, zie jij deze oproep en wil jij meebouwen? Wil jij geven van jouw talenten en kwetsbare mensen in jouw regio belangeloos helpen? Neem dan contact op met Stichting ANDERS Foodvalley.

Klik hier om het resultaat te bekijken.

For privacy reasons YouTube needs your permission to be loaded.