Op 12-06-2024 is de Stichting ANDERS Foodvalley officieel opgericht. De oprichting werd bezegeld met de ondertekening van de akte. Bij notaris Van Putten van Apeldoorn. Dit markeert een belangrijke mijlpaal voor de initiatiefnemer en de bestuursleden. Die na een jaar hard werken hun visie werkelijkheid zien worden.

De stichting is opgericht met als doel hulpvragen te matchen met ondernemers. Die bereid zijn om belangeloos iets van hun middelen, diensten of talenten bij te dragen aan de gemeenschap. Met het motto “geven maakt rijk”, streeft Stichting ANDERS Foodvalley ernaar om een brug te slaan tussen hulpbehoevenden en bedrijven.

Nu de stichting officieel gestart is, is het tijd om de eerste hulpvragen te ontvangen en de eerste matches tot stand te brengen. De oprichters kijken vol vertrouwen uit naar de impact die de stichting zal hebben, op de regio Foodvalley en zijn inwoners.

ANDERS Foodvalley opgericht

Van links naar rechts: Hannah van Nordennen (voorzitter), Henri Dekker (secretaris), Henri Verhoeks (penningmeester), Endryetta van Ginkel (initiatiefnemer)