Deze steun springt een gat in de lucht!

Afgelopen zomer belde het buurtsteunpunt van het Leger des Heils belde en vertelde dat ze een zomerfeest wilden organiseren. Ze wilden alleen dat het ook een feestje voor de kinderen zou zijn en vroegen of wij als stichting ANDERS Rotterdam hier iets in konden betekenen. Budget was er niet bij de organisatie maar de wens was dat er een mooie verbinding zou ontstaan tussen het buurtsteunpunt en de wijk.

Wie helpt?
Snel werd er nagedacht over wat ANDERS zou kunnen betekenen voor het buurtsteunpunt, toen er opeens een goed idee kwam. Er was onlangs een nieuwe partner betrokken geraakt bij ANDERS Rotterdam, namelijk Gaaf verhuur! En laat het nou net zo zijn dat deze partner onder andere springkussens verhuurd. Na één belletje was het geregeld en werd duidelijk dat er bij het zomerfeest een schitterend springkussen zou staan voor de kinderen. Woensdag 10 juli was dé dag. Het zomerfeest ging van start, inclusief springkussen! Prachtig om een verbinding te zien tussen het Leger des Heils en Gaaf verhuur!

Pay it Forward
Samen met de bezoekers van het buursteunpunt is er een mooie Pay it Forward gedaan. Door de contacten die zijn ontstaan tijdens het zomerfeest hebben de bezoekers klusjes kunnen doen bij bewoners in de wijk. Een prachtige manier om iets door te geven en iets te kunnen betekenen voor een ander!

Dit verhaal is geschreven door onze coördinator Mariëtte

De foto onderaan het verhaal is van het zomerfeest. Zonder kinderen in beeld uit privacyoverwegingen.
De foto boven het verhaal is een rechtenvrije foto van internet.