De verhalen komen er weer aan!

Eén van zijn grootste hobby’s is schrijven. En dat talent zet hij (o.a.) in als vrijwillige verhalenschrijver bij Stichting ANDERS. Om dat te kunnen doen is een goed werkende computer wel een must. Daar ontstond echter een probleem: zijn PC ging na negen jaar kapot en financieel zijn er geen eigen mogelijkheden dit zelf op te lossen.

Heftig nieuws
In 2018 zijn we opgeschrikt door heftig nieuws toen we te horen kregen dat onze verhalenschrijver Richard een hartaanval had gehad. Gelukkig heeft hij dit overleefd en is hij aan het revalideren. Binnen het gezin zijn de zorgkosten echter een flinke kostenpost en dit maakt andere onverwachte uitgaven een uitdaging. We weten dat een PC belangrijk is voor hem om bij te blijven met schrijven, solliciteren, leren en mailen. Daarnaast ondersteunt hij ons door wekelijks een verhaal te schrijven. Mooie verhalen van bijzondere ondersteuningen die we elke week kunnen delen, omdat hij ze schrijft. Op de computer.

Betrokken partner
Net voor de kerst delen we de hulpvraag met onze Manfred van onze partner YelloIT. Zij hebben een netwerk waarin ze met liefde, voor iemand in nood, een oproep doen. En met succes! In januari mocht onze verhalenschrijver de laptop op gaan halen. Je ziet het op de foto, een prachtige match mocht worden gemaakt. We zien uit naar alle verhalen die er weer aan gaan komen, dankzij de inzet van onze partner. Dat hij er blij mee is blijkt wel uit onderstaande foto die werd doorgestuurd als bedankje.

Wist jij dat je tegenwoordig ook je verjaardag ANDERS kunt vieren?
Meld jezelf aan en zet rond je verjaardag iemand in kwetsbare omstandigheden in het zonnetje!
Klik hier om ook jouw verjaardag ANDERS te vieren!